Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ تیم های سوئد و اسپانیا به مرحله بعد صعود کردند.

به گزارش ایلنا، پس از دیدار های پایانی هفته سوم گروه E یورو ۲۰۲۰ تیم های سوئد و اسپانیا توانستند از این گروه به مرحله یک  هشتم نهایی صعود کنند.

جدول گروه E  یورو ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ گروه E فوتبال گروه E یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارزیابی عملکرد آبی پوشان در دیدار برابر شمس آذر و عواملی که باعث شد استقلال در آخرین دقایق تا نزدیک تساوی پیش برود گفت: دلایل مختلفی در این اتفاق دخیل بودند ، اعتقاد دارم بازیکنان استقلال دچار غرور شدند و خود را برنده می دانستند. وظایف و نکاتی را که سرمربی به آنها گفته بود را فراموش کردند. خط دفاع استقلال کاملا فراموش کرده بود چه وظایفی بر عهده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده بود تا استقلال هنوز بازی به پایان نرسیده خود را برنده فرض کند.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: این دیدار تجربه و درس خوبی برای بازیکنان استقلال بود که تا زمان سوت پایان بازی باید با تمام توان بجنگند و خود را از پیش برنده ندانند ، غرور کاذب می‌رفت تا کار دست استقلال دهد و معتقدم اگر تجربه بازیکنانی همچون حسینی و چشمی و مرادمند نبود استقلال صدر جدول را از دست می داد

فلاحت زاده در خصوص عملکرد شمس آذر قزوین هم گفت : شمس آذر درس بزرگی به استقلال داد تیم جوانی که به گفته سرمربی اش بعضی بازیکنان تیم تا به حال در ورزشگاه آزادی بازی نکرده بودند و اگر آنها تجربه بیشتری داشتند بطور حتم دردسر استقلال بیشتر می شد اما خوشحالم که استقلال این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت تا امیدواری بیشتری به قهرمانی داشته باشد .

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم استقلال برابر تراکتور گفت : تراکتور حال و روز خوبی ندارد و نتوانسته انتظار هوادارانش را برآورده کند اما استقلال نباید فریب نتایج تراکتور را بخورد و دوباره حریف را دست کم بگیرد ، تراکتور بدنبال این است که جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد و نمی خواهد در تبریز به حریف امتیاز بدهد بنابراین باید با آرامش بازی کند ، از جنجال بپرهیزد و تا سوت پایان بازی را نشنیده اند حریف را دست کم نگیرد. تراکتور شاید در جدول جایگاه خوبی ندارد ولی این دلیل نمی شود که استقلال فکر کند به راحتی این تیم را شکست خواهد داد.

وی تاکید کرد: نکونام سرمربی با تجربه ای است و می داند بازی سختی در تبریز خواهد داشت بنابراین با توجه فاصله زمانی که تا دیدار برابر تراکتور باقی مانده استقلال باید خود را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند تا بتواند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را تداوم بخشیده و به قهرمانی نزدیکتر شود.

فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: حساسیت لیگ در بالا و پایین جدول بیش از حد زیاد شده و هر اشتباهی می تواند باعث سقوط به دسته پایین تر و یا از دست دادن قهرمانی شود ، بنابراین استقلال اگر به دنبال پیروزی در دیدارهای باقی مانده است باید با آرامش و تمرکز بازی کند ، کوچکترین اشتباه باعث می شود تلاش یک سال مجموعه استقلال از بین برود. ضمن اینکه امیدوارم در این روزهای پایانی لیگ که فوق‌العاده حساس هم شده است تمام ارکان باشگاه اختلافات را به فراموشی سپرده و همه تمرکز خودرا برای قهرمانی استقلال بگذارند تا تیم بتواند در پایان فصل جام را به هواداران تقدیم کند .

کد خبر 6090025

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو