Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه عملکرد تیمش را تحسین کرد و به تعریف و تمجید از سرخیو بوسکتس پرداخت.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی قاطع تیش مقابل اسلواکی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو، در کنفرانس خبری حاضر شد. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا و گل اسپانیا، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری در مورد حسش گفت:

چگونه می توانم خوشحال نباشم؟ هواداران از این بازی لذت برده اند و این پیروزی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و جو تیم بسیار خوب است. تیم آماده است تا بر سختی ها غلبه کند و ما تسلیم نشده ایم. فکر می کنم که باید قدم به قدم پیش برویم. فکر می کنم که گفته ام که تیم ملی قادر به انجام جه کارهایی است و هرگز تغییری نکرده ایم.

تمدید قرارداد و انتقادات؟

صحبت در مورد تمدید قرارداد ضروری نیست. من خوشحال و راضی ام و احساس می کنم در خانه ام. از این موضوع که تداوم یک مربی به نتایج تیمش وابسته است، آگاهم. انتقادات اصلاً مرا آزار نمی دهند. ما باید برای همه چیز آماده باشیم. برخی از انتقادات بی معنی هستند. من نمی دانم که این پیروزی خیالم را راحت کرد یا خیر اما باعث شد آرام شوم چون به ما اجازه می دهد نشان دهیم که با چنین سبکی می توانید به یک پیروزی راحت برسید. پیروزی در بهترین لحظه به دست می آید.

سرخیو بوسکتس؟

بازی این مرد همچون یک دفترچه راهنما برای این است که یک پیوت در حمله و دفاع چه کاری باید انجام دهد. ما اهمیت او در تیم را می دانیم و من برای او خیلی خوشحالم. او بازیکنی است که توسط بسیاری او را درست درک نکرده اند و به درستی از او قدردانی نشده چون او سال هاست که در این تیم حضور دارد و سال هاست که بازی او را دیده ایم اما او بازیکنی منحصر به فرد و تضمینی برای تیم است.

تقابل با کرواسی در دور بعد؟

به نظر من عالی است. در این شرایط انتخاب بر عهده ما نبود. کرواسی حریف ماست، در کپنهاگن که شهری زیبا است. کرواسی تیم سطح بالایی است و بازیکنانی دارد که ما می شناسیم. دو سال پیش در لیگ ملت ها مقابل این تیم بازی کردیم. بازی دشواری خواهد بود اما در این سطح نمی توانید انتظار چیز دیگری را داشته باشید. کرواسی از این که باید مقابل اسپانیا بازی کند، خیلی خوشحال نخواهد بود. ما در بین شش یا هشت شانس اصلی قهرمانی یورو هستیم. چیزهایی هست که باید بهبود دهیم.

 همچنین بخوانید:

سرخیو بوسکتس: این پیروزی روحیه ما را بالا برد؛ این قطعاً آخرین یوروی من است

 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حکم جلب یک استقلالی دیگر صادر شد کاروان باشگاه زنیت روسیه وارد اصفهان شد رژیم غذایی و برنامه تمرینی کریستیانو رونالدو؛ راز بدن آماده CR7 چیست؟ اشتباه عجیب شش هوادار فرانسه؛ سفر به بخارست به جای بوداپست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)