Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرافروز گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت، مراسم تجلیل از ۴۱ نفر از خادمان، مربیان و نخبگان قرآنی کمیته امداد برگزار شد.

«رضا مهرافروز»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت، مراسم تجلیل از 41 نفر از خادمان، مربیان و نخبگان قرآنی کمیته امداد برگزار شد.


معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: جشنواره باران وحی را باهدف بالا بردن سطح معنوی و انس مددجویان با قران کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری با رویکرد قرآنی در دو مرحله مقدماتی و کشوری در سال گذشته برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه درمجموع 420 مددجوی آذربایجان‌غربی در مرحله استانی این جشنواره شرکت نمودند که آثار 193 نفر به مرحله کشوری ارسال شد، بیان کرد: در این جشنواره یک نفر از مددجویان استان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته‌های قصه‌گویی شد.

 

مهرافروز تصریح کرد: تعداد 83 نفر از ششرکت کنندگان جزو برگزیدگان استانی، راه یافته به مرحله کشوری و شایسته تقدیر شده‌اند که با اهدا جایزه نقدی و لئح تقدیر مورد تشویق قرار گرفته اند.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادم قرآنی آذربایجان غربی همزمان با دهه کرامت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آزمون نزدیک به  ۱۲۰  تن از حافظان قرآن کریم   استان از قشرهای روشندلان ، روحانیون، پزشکان، معلمان و دانش آموزان در دوبخش خواهران و برادران حضور داشتند  .

 شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به مرحله  آزمون شفاهی راه خواهند یافت .

داوطلبان در  پایان در صورت کسب نمرات لازم  مجموع دو آزمون درجه پنج،چهار و سه  آزمون قرآنرا دریافت می کنند.

دارندگان این مدارک می توانند بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

 

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود