Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با تساوی مجارها برابر آلمان و تفسیم امتیازات میان تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از مرحله گروهی یورو 2020، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه F، گروه مرگ رقابت‌ها، دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها با رقم خوردن دو نتیجه مشابه، تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و آلمان به مرحله بعدی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این دو بازی به شرح زیر است:

آلمان 2 - مجارستان 2
گل‌ها: ژالای دقیقه 11 و شافر دقیقه 68 برای مجارستان و کای هاورتس دقیقه 66 و لئون گورتسکادقیقه  84 برای آلمان

پرتغال 2 - فرانسه 2
گل‌ها: کریستیانو رونالدو دقایق 31 و 60 (هر دو از روی نقطه پنالتی) برای پرتغال و کریم بنزما دقایق 2+45 (پنالتی) و 47

در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ تیم ملی آلمان با فراراز شکست مقابل مجارستان سرسخت که دوبار از ژرمن‌ها پیش افتاد از کابوس تبدیل شدن به اولین مدعی حذف شده جام، اتفاقی که در جام جهانی 2018 برایش رخ داد، گریخت. مردان یواخیم لو زیر بارش شدید باران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ شروع ضعیفی داشتند اما در نهایت با یک امتیازی که از این بازی گرفتند با 4 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال در رده دوم قرار گرفتند تا به عنوان تیم دوم گروه F صعود کنند و در مرحله یک هشتم نهایی حریف انگلیس باشند.

در بازی همزمان که در ورزشگاه فرانتس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان برگزار شد هم تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال به تساوی 2-2 رضایت دادند. هر دو گل پرتغال را در این بازی کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی زد تا شمار گل‌های ملی‌اش به عدد 109 برسد و به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن فوتبال جهان در رده ملی برسد. او با این دو گل و با مجموعاً 18 گل به رکورددار ثبت بیشترین گل در جام جهانی و یورو تبدیل شد.

به این ترتیب در پایان گروه 4 تیم گروه مرگ، فرانسه با 5 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، تیم‌های آلمان و پرتغال هردو با 4 امتیاز و با تفاضل گل مساوی (به خاطر پیروزی آلمان در بازی رودررو) به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و مجارستان 2 امتیازی هم حذف شد.

یورو 2020| غافلگیری آلمان مقابل مجارستان در نیمه نخست/ رونالدو به یک قدمی دایی رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجارستان تیم ملی آلمان تیم ملی فوتبال فرانسه یورو 2020 ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد مجارستان تیم ملی آلمان تیم ملی فوتبال فرانسه یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد