Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین شب از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در گروه F دو بازی همزمان برگزار شد.

تیم ملی آلمان در حال نیمه نخست این بازی را با شکست پشت سر گذاشت که پیش از این بازی خیلی‌ها به سبب پیروزی ۴ گله این تیم در بازی قبلی‌اش برابر پرتغال آن را مدعی اصلی صعود به عنوان تیم اول گروه می‌دانستند اما مردان یواخیم لو زیر بارش شدید باران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ شروع ضعیفی داشتند و هواداران‌شان را نگران کردند چرا که با این نتیجه به قعر جدول گروه F سقوط کرده‌اند و این به معنا حذف زودهنگام‌شان از جام شانزدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۶ کای هاورتز گل مساوی را زد اما بازهم مجارها به گل رسیدند تا بازی ۲ بر یک شود. در دقیقه ۸۴ گورتزکا گل دوم آلمان را زد تا بازی مساوی شود.

در بازی همزمان در ورزشگاه فرانتس پوشکاش به لطف پنالتی که حاصل بی‌احتیاطی هوگو یوریس دروازه‌بان فرانسوی‌ها هنگام دفع یک توپ ارسال روی دروازه خروس و ضربه شدیدش به سر دانیلو بازیکن پرتغال بود، به گل رسید. این گل را کاپیتان تیم کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا شمار گل‌های ملی‌اش را به ۱۰۸ مورد افزایش دهد. او حالا یک گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی به عنوان بهترین گلزن فوتبال جهان در رده ملی برسد. فرانسوی‌ها تا آخرین دقیقه بازنده میدان بودند تا اینکه خطای نلسون سمدو دفاع راست پرتغال روی کایلیان امباپه یک پنالتی به خروس‌ها تقدیم کرد که توسط کریم بنزما به گل تبدیل شد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند. دو دقیقه بعد از شروع  نیمه دوم روی غفلت مدافعان پرتغال، کریم بنزما با دروازه بان تک به تک شد و توپ را وارد دروازه کرد. کمک لاهوز ابتدا گل را آفساید اعلام کرد اما VAR آن را تایید کرد تا پرتغال در آستانه حذف قرار بگیرد. در ادامه اما پرتغال بازهم با پنالتی رونالدو پیش افتاد تا او با گل کردن این ضربه هم بازی را مساوی کندو هم خودش را به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی برساند.

بیشتر بخوانید: لهستان حذف شد اما لواندوفسکی تاریخ‌سازی کرد

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو آلمان پرتغال آلمان پرتغال فرانسه یورو یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!