Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@16:16:15 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی پرتغال 2 - 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۸۸۴۸

(ویدیو) خلاصه بازی پرتغال 2 - 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی

‍‍‍‍‍‍

در ورزشگاه پوشکاش‌آرنای شهر بوداپست مجارستان، پرتغال و فرانسه فینالیست‌های یورو ۲۰۱۶ به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی ۲-۲ دست پیدا کردند.

فرانسه بازی را بهتر شروع کرد و حتی امباپه فرصت داشت در موقعیت تک‌به‌تک دروازه پرتغال را باز کند که پاتریسیو توپ او را گرفت. با این حال پرتغال به گل نخست توسط رونالدو در دقیقه ۳۱ از روی نقطه‌پنالتی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پنالتی با ضربه مشت لوریس به دانیلو برای سلسائوی اروپا به‌دست آمد. نیمه رو به پایان بود که امباپه پنالتی گرفت تا در دقیقه ۲+۴۵ بنزما کار را به تساوی بکشاند. نیمه دوم فرانسه خیلی زود به گل دوم رسید. بنزما پشت دفاع صاحب توپ شد و گلزنی کرد که ابتدا این گل آفساید اعلام شد، ولی VAR آن را درست تشخیص داد. دقیقه ۶۰ سومین پنالتی بازی به پرتغالی‌ها رسید تا رونالدو دومین گل خودش را بزند که این گل شماره ۱۰۹ ملی او بود. درخشش پاتریسیو در دقایق بعدی باعث شد پرتغال یک امتیاز این بازی را با چنگ و دندان حفظ کند.

در گروه F، فرانسه با ۵ امتیاز صدرنشین شد تا در مرحله بعد به مصاف سوئیس برود، آلمان با ۴ امتیاز دوم شد تا حریف انگلیس شود و پرتغال هم با ۴ امتیاز در مرحله بعد با بلژیک رودررو خواهد شد. مجارستان جان‌سخت و ۲ امتیازی هم در رده آخر قرار گرفت و کنار رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال تیم ملی فرانسه کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم