Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز های میانی هفته گذشته پرویز پرستویی با انتشار پستی داوود میرباقری را نقره داغ کرد اما این همه ماجرای رخ داده در حوزه فرهنگ و هنر نبود.

شاکی هفته؛پرویز پرستویی

پرویز پرستویی با از دست رفتن ابوالفضل شاه کرم بازیگر سریال های آشپز بازی و امام علی (ع)، فیلم خرس و .... با انتشار پستی از داوود میر باقری گلایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز پرستویی در پی در گذشت ابوالفضل شاه کرم، همبازی او در فیلم ها و سریال های مطرح،خطاب به میرباقری نوشت:

«آقای داوود میر باقری خواستم یاد آوری کنم ابوالفضل شاه کرم دو سال در مختارنامه ریشش را نزد و شما اصلا سراغش رو نگرفتید؛الان هم سلمان رو می سازید.سراغی از ابوالفضل نگرفتید خیالت راحت ابوالفضل دیگه نیست که مزاحمت بشه.ای وای یعنی یک نقش در این پروژه عریض و طویل نبود؟ فقط او زیادی بود؟ در امام علی بد بازی کرد؟ بابا شماها کی هستید؟چندبار بهت زنگ زدم،چندبار به پسرت،به برادرت یادآوری کردم ؟.

دم شما گرم

خداروشکر که برای خودم سنگ به سینه نزدم

یعنی هیچ وقت نزدم....

حیف از حضورم در رعنا ، امام علی ، آدم برفی، عشق آباد،

حیف حیف حیف...».

ستاره دلسوز سینمای ایران؛ پرویز پرستویی

پرویز پرستویی روزی در مقام ستاره درخشید و امروز بیش از آنکه به عنوان یک ستاره سینمایی در آسمان هنر این مرز و بوم فعال باشد شهر به شهر، روستا به روستا و گُله به گُله از نام و جایگاه هنری اش به نفع محرومان کشور استفاده می کند تا بتواند در حد مقدورات خود شرایط معمولی زندگی برای هموطنان عزیزش را دلسوزانه مهیا کند. خبرگزاری برنا تولد این هنرمند بزرگ را به او و خانواده سینما تبریک می گوید.

عزت بازیگری هفته؛ عزت الله انتظامی

اگرچه در سال های اخیر بازیگران مهم و موثری به سینمای ما اضافه شدند و شاهد درخشش چهره های نویی در سینما بوده ایم اما نمی شود کتمان کرد که جای خالی آقای بازیگر به این زودی ها پر نمی شود.

هفته گذشته تولد عزت سینمای ایران را بزرگان سینما به او تبریک گفتند تا مشخص شود که هنوز سینما نتوانسته است جای خالی بزرگانی چون عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، داوود رشیدی، محمدعلی کشاورز را پر کند و طول عمر و سلامتی علی نصیریان آرزوی اهالی هنر است.

ستاره هفته؛ سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث بازیگر استخوان خورد کرده تئاتر، سینما و تلویزیون طوری در سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان درخشید که توجه بسیاری از اهالی هنر را به خود جلب کرد. طهمورث که از همکاری با محمدحسین مهدویان در این مجموعه شبکه نمایش خانگی بسیار راضی است در دو هفته گذشته با تشویق و تقدیر اهالی سینما مواجه شد.

چشم زخم هفته؛ جواد عزتی

انقدر این روز ها جواد عزتی را در شبکه های مختلف اجتماعی تشویق و تقدیر می کنند که این هنرمند دوست داشتنی را چشم بزنند.

جواد عزتی بعد از سال ها درخشش در سینما و تلویزیون حالا با محمدحسین مهدویان بعد از تجربه های مختلف سینمایی اتفاق ویژه ای را در شبکه نمایش خانگی رقم می زند.

مالک سریال «زخم کاری» در سه قسمت ابتدایی سریال در قواره های یک بازیگر جهانی ظاهر شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشد.

نماد سینمای ایران در جهان؛ عباس کیارستمی

عباس کیارستمی یکی از چهره های موثر و نامدار سینمای ایران در دنیا است که بی تردید پیش از اصغر فرهادی سینمای ما را با نام او می شناختند. یکم تیرماه سالروز تولد این سینماگر سینما شناس بود که امروز بسیاری از کارگردانان ایرانی در مکتب او فیلمسازی می کنند.

 

متولدین هفته؛ هادی حجازی فر و امیر جدیدی

در میان گُل کرده های سینمای ایران در سال های اخیر شاهد دو نام هستیم که هر یک با درخشش در آثار مختلف سینما به نوعی ستاره های سینمای آرتیستی محسوب می شوند.

هادی حجازی فر با نقش های متفاوت به یک باره در مقام ستاره درخشید و امیر جدیدی نیز با طی مسیری سخت امروز به یک استار بی چون و چرا تبدیل شده است. بازیگر فیلم های «آتابای»، «لاتاری»، «ژن خوک»، «کاتیوشا» و «منطقه پرواز ممنوع» هادی حجازی فر و بازیگر «قانون مورفی»، «لتیان» ،«تنگه ابوقریب»، «هت تریک»، « خنده های آتوسا» امیر جدیدی هفته گذشته کیک تولد فوت کردند.

ستاره ی سالیان دور هفته؛ ابوالفضل پور عرب

شاید خیلی ها به خاطر نداشته باشند در روز هایی که چراغ  سینمای ایران با ستاره های معدودی روشن بود نام ابوالفضل پور عرب با فیلم سینمایی «عروس» درخشید و او سال ها به عنوان مرد اول سینمای ایران بازیگر پارتنر مقابل چهره هایی چون: «نیکی کریمی»،  «هدیه تهرانی»،  «میترا حجار» و ...... بود.

خبرگزاری برنا تولد این ستاره کم فروغ این روز های سینما را تبریک می گوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی امام علی امام علی بازی امام علی عشق تولد خانواده تولد سینمای ایران طول عمر علی نصیریان سینما و تلویزیون تلویزیون سینمای ایران ایران اصغر فرهادی تولد ایران سینمای ایران فیلم سینمایی ایران پرویز پرستویی تئاتر تلویزیون تولد جمشید مشایخی داوود رشیدی عباس کیارستمی عزت الله انتظامی علی نصیریان سینما بازیگر محمدحسین مهدویان جواد عزتی شبکه نمایش خانگی امیر جدیدی هادی حجازی فر امام علی ع محمدعلی کشاورز سیاوش طهمورث فیلم خرس ابوالفضل پور عرب زخم کاری ابوالفضل شاه کرم آشپز بازی پرویز پرستویی سینمای ایران هفته گذشته جواد عزتی سال ها روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در کنار یک شتر و ساربانش با لباس محلی جنوبی، از سفر جنوب کشور خبر داد. او در این استوری نوشت: «شتر سواری دولا دولا نمیشه»

کد خبر 846582 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ویدئوی پرویز پرستویی از پسران خاوری همه را شوکه کرد + ویدئو
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند