Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:11:05 GMT

ریزش قیمت انواع پراید در بازار +قیمت ها

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۹۴۸۲

ریزش قیمت انواع پراید در بازار +قیمت ها

خبرآنلاین: در ۲۴ ساعت گذشته روند بازار خودرو ریزشی شده است و در این بین خودروهای گروه پراید که از ابتدای هفته جاری بیش از همه افزایش قیمت را تجربه کرده بودند در این مدت وارد مسیر کاهشی شدند؛ خودرو پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۲۱ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین خودروهای گروه پژو این ریزش قیمت ها فقط در خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک دیده می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است؛ گفتنی است که در روزهای گذشته پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به یک میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو اما در روزهای گذشته با افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۱ میلیون تومان رسید.

در بین سایر خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته آرامش نسبی برقرار است و خودروهای مونتاژ برای پنجمین روز متوالی از نوسانات قیمتی در امان مانده اند؛ در حال حاضر سوزوکی گراند ویتارا ۹۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سیتروئن سی ۳ نیز ۸۴۰ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ و ۹۹ نیز به ترتیب به قیمت های ۸۰۰و ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می شوند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت پراید میلیون تومان ارزان شده میلیون تومان قیمت خورده ۲۴ ساعت گذشته حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار