Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این برای نخستین بار از زمان روی کار آمدن دولت بنت است که طرح ساخت و ساز جدیدی در شهرک‌های صهیونیست نشین تصویب می‌شود.

شبکه تلویزیونی رسمی رژیم صهیونیستی «کان» گزارش داد، کمیته فرعی شهرک‌سازی وابسته به مدیریت شهری این رژیم ۳۱ طرح ساخت و ساز کوچک را تصویب کرد که برخی به طور کامل اجرا شده و برخی نیز در دست اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش این منبع از جمله طرح‌های مصوب ساخت یک مدرسه خصوصی در شهرک "الکانا"، یک مجتمع تجاری در شهرک «میشور ادومیم» وابسته به شهرک "معالیه ادومیم" در شرق قدس و بقیه واحدهای مسکونی در شهرک «یتسهار» در جنوب «نابلس» هستند.

از سوی دیگر، شورای موسوم به «یشع» وابسته به شوراهای شهرداری در شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری با ابراز نارضایتی از میزان طرح‌های به تصویب رسیده از این کمیته خواسته است با برگزاری دوباره جلسه طرح‌هایی بزرگ‌تر در همه شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه باختری را تصویب کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی چند روز پیش از آن که "جوبایدن"رییس جمهوری آمریکا در ژانویه گذشته سوگند ریاست جمهوری بخورد، طرح ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در ۶ شهرک صهیونیست‌نشین را به تصویب رسانده بود.

به دنبال این اقدام، «یائیر لاپید» وزیر خارجه فعلی رژیم صهیونیستی که در آن زمان رهبر اپوزیسیون کابینه نتانیاهو بود، با انتقاد از تصمیم دولت بی‌بی گفته بود که  این یک اقدام غیر مسؤولانه است، چرا که دولت بایدن هنوز دولت ایالات متحده را به دست نگرفته است و دولت نتانیاهو ما را به سوی یک رویارویی غیر ضروری سوق می‌دهد.

وی گفته بود: کابینه‌ دوراندیش یک جنگ غیر ضروری را شروع نمی‌کند.

کابینه بنت ۱۳ ژوئن (۲۳ خردادماه) سوگند یاد کرده است.

براساس گزارش رسانه‌ها بنت با لاپید به این توافق رسیدند، بنت تا سپتامبر ۲۰۲۳ نخست وزیر باشد و پس از آن لاپید تا نوامبر ۲۰۲۵ این سمت را عهده‌دار شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صهیونیست نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز