Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان عباس پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان طی سال زراعی جاری، بیان کرد: ۲۱ مرکز در هشت شهرستان استان سمنان برای خرید تضمینی گندم با حضور کارشناسان تعاون روستایی آماده و این کار بدون مشکل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاون روستایی در واقع امسال به مباشرت از اداره کل غله نسبت به خرید تضمینی گندم کشاورزان مبادرت ورزیده‌اند، تاکید داشت: هدف ما حمایت از کشاورزان و خرید کامل و تضمینی گندم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه گندم کشاورزان استان به ازای هر کیلوگرم پنج هزار تومان خریداری و انبار می‌شود، ابراز داشت: ۱۵ هزار تُن گندم تا ابتدای تیرماه ۱۴۰۰ از کشاورزان استان خریداری شده است.

عباس پور با بیان اینکه به دلیل اقلیم استان سمنان، گندم‌ها در هر بخش یک زمان دروی خاص دارند در نتیجه خرید تضمینی گندم هنوز ادامه دارد، گفت: در غرب استان از ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام و کم کم این منطقه به اتمام خواهد رسید و سپس مراکز شرق استان، میزبان گندم درو شده توسط کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان به درستی پیش بینی کرد که چه میزان گندم امسال برداشت می‌شود اما بیش از ۳۲ هزار هکتار گندم کاری در استان وجود دارد، گفت: میانگین برداشت محصول علی رغم خشکسالی و مشکلات آن در سطح استان خوب است.

کد خبر 5243167

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی استان سمنان احسان عباس پور گندم سمنان انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر عکس استانها دهه کرامت مشارکت مردم در انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا خرید تضمینی گندم استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان