Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال برزیل در سومین بازی خود در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۲ بر یک کلمبیا را شکست دهد تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی بماند. به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا دو بازی برگزار شد. ابتدا اکوادور و پرو به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار برگزار شد، برزیل، میزبان این رقابت ها به مصاف کلمبیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

روبن دیاز در دقیقه ۱۰ کلمبیا را پیش انداخت و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. برزیل در دقیقه ۷۸ گل تساوی را توسط فیرمینیو به ثمر رساند که این گل اعتراض شدید کلمبیا را به دنبال داشت و باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شد.

این دیدار وقت اضافه زیادی داشت و کاسمیرو در دقیقه ۱۰۰ روی پاس نیمار، گل دوم را برای برزیل به ثمر رساند تا این تیم پیروز این دیدار جنجالی شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوپا آمه ریکا کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی