Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:10:31 GMT

حیرت مسافران با دیدن توله گراز در داخل مترو

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۹۵۷۴

حیرت مسافران با دیدن توله گراز در داخل مترو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند روز پیش بود تصاویر منتشر شده از ورود یک میمون به داخل یکی از قطار‌های ایستگاه مترو شهر دهلی نو حکایت می‌کرد به تازگی نیز ورود یک توله گراز وحشی به داخل یکی از ایستگاه‌های متروی هنگ کنگ خبرساز شده است. این حادثه در ساعت ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۵ دقیقه روز جمعه ۱۸ ژوئن در ایستگاه مترو کئوری بای رخ داد.

ماموران این ایستگاه پس از باخبر شدن از ورود این گراز به داخل قطار برای شکار و انتقال آن وارد عمل شدند.  یکی از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده ماموران مترو را در تلاش برای شکار این گراز نشان می‌دهد. در این ویدئو، مسافران هیجان زده که سرگرم تماشای تلاش ماموران برای شکار گراز هستند دیده می‌شوند. این حیوان پس از شکار به ماموران حیات وحش تحویل داده و توسط آن‌ها در یک پارک محلی رها شد.

بیشتر بخوانید

حیرت مسافران از ورود یک مهمان ناخوانده به مترو!

بنا به اعلام سخنگوی مترو هنگ کنگ در این حادثه به هیچ یک از مسافران، ماموران قطار و همچنین این حیوان آسیبی وارد نشد. همچنین ورود این حیوان هیچ گونه تاخیری را در حرکت قطار‌ها ایجاد نکرد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و ورود این گراز وحشی به داخل یک ایستگاه مترو در هنگ کنگ در حالی خبرساز می‌شود که روز یکشنبه ۲۰ ژوئن نیز ورود یک میمون به داخل یکی از قطار‌های مترو دهلی هند خبرساز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی داخل یک ورود یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • انتقال چای قاچاق با قطار