Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:57:30 GMT

آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۹۵۷۵

آسمانی صاف در اغلب نقاط کشور

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود. در این مدت، ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد و در نوار شرقی به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرق دریای عمان مواج است.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در خوزستان و ایلام وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

در ساعات بعد از ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت هوا پیش بینی هواشناسی آب و هوا وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران تا فردا بارانی است

اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسنا، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد ۱۲ اردیبهشت، آسمان استان تهران تا فردا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.

از ظهر فردا با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه تا سه شنبه شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز