Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوفرستی گفت: آنچه که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد، جنگ شناختی بعد از انتخابات؛ توسط تحریم کنندگان انتخابات است. در واقع آنها سعی دارند با تفسیر ناصواب و اشتباه از انتخابات، شکست خود در عرصه میدانی را جبران کنند که این تلاش مذبوحانه در ابعاد گوناگون قابل رویت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوفرستی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: علیرغم تلاش شبانه روزی دشمنان و کارشکنی های برخی افراد در داخل کشور برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور در انتخابات 1400، اما حضور نیمی از واجدین شرایط در پای صندوق های رای، این تلاش ها را ناکام گذاشت که جای شکرگزاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما آنچه که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد، جنگ شناختی بعد از انتخابات؛ توسط تحریم کنندگان انتخابات است. در واقع آنها سعی دارند با تفسیر ناصواب و اشتباه از انتخابات، شکست خود در عرصه میدانی را جبران کنند که این تلاش مذبوحانه در ابعاد گوناگون قابل رویت است.

کارشناس سیاسی گفت: درحالی که عوامل متعددی در تصمیم افراد مبنی بر عدم مشارکت تاثیر گذار بوده است، از جمله نارضایتی از وضعیت عملکرد دولت و بیماری کرونا، اما این عده با تلاش رسانه ای سعی دارند اعتراض به اصل نظام را دلیل اصلی عدم مشارکت برخی از افراد جلوه دهند و بر روی این موضوع موج سواری کنند.

نوفرستی بیان کرد: نکته قابل تامل دیگر این است که علاوه بر تحریم کنندگان انتخابات، یکی از جریانات سیاسی داخلی هم که  در مرحله تبلیغات با دعوت دیرهنگام ولی گسترده خود سعی بر موج آفرینی و تاثیرگذاری به نفع کاندیدای مدنظر خود داشت، بعد از شکست سنگینی که متحمل شده است، متاسفانه اکنون سعی دارد به جای قبول این مسئله، شکست خود را با ترفند های رسانه ای جبران کند.

وی افزود: به هر حال امروز آنچه که رقم خورده، منجر به سرخوردگی و ناامیدی در جبهه تحریم کنندگان ملت و امید به آینده در میان مردم شده است.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: رشد و بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران در این انتخابات، توانست دشمن را در رسیدن به اهداف خود در بستر انتخابات ناکام بگذارد و به مدد همین بصیرت، در آینده هم شاهد ناکامی دشمن در همه عرصه ها خواهیم بود.

نوفرستی اظهار کرد: امیدواریم با تغییر در رویه ها و با عملکردی جهادی و انقلابی در دولت آینده، سطح نارضایتی کاهش یابد و البته که این شدنی است .

وی تاکید کرد: امروز باید توجه کنیم که نمایش وحدت در درون کشور منجر به ناامیدی دشمن می شود که این خود زمینه ساز کاهش فشارها از سوی دشمنان و شکست نقشه های آنها می شود.

نوفرستی بیان کرد: به شهادت آیه پایانی سوره عنکبوت که خداوند متعال می فرماید: « والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا»، این وعده الهی است که اگر ما تلاش کنیم و در مسیر درست و الهی قدم برداریم، آنگاه قطعا راه های برون رفت از مشکلات پیش روی ما، گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تحریم کنندگان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس