Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری  استاندار آذربایجان غربی روز پنجشنبه با صدور پیامی، جان باختن ۲ تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام آورده است: جان باختن ۲ تن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تاثر و تاسف شدید اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام شهریاری آمده است: دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاورد‌های نظام همراه دولت بوده و هستند؛ متاسفانه بر اثر حادثه‌ای دلخراش دچار مصدومیت شده و ۲ تن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده‌های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، تاکید کرده است: با توجه به پیگیری‌های رییس جمهوری و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان مصدومان، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت؛ برای مصدومان شفای عاجل و برای ۲ عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران اخبار حوادث اخبار آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد