Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – از ماه‌ها قبل پست ها، گزارش ها و مقالات پرشماری درباره اینکه رونالدو چه زمانی می تواند به رکورد بهترین گلزن بازی های ملی در تاریخ فوتبال، که با ۱۰۹ گل در اختیار علی دایی بود، منتشر شده بود و بالاخره در تاریخ ۲۴ ام ژوئن سال ۲۰۲۱ کریستیانو رونالدو موفق شد در ۱۷۸ امین به رکوردی برسد.

آخرین گل ملی علی دایی در تاریخ یکم مارس ۲۰۰۶ در بازی دوستانه با کاستاریکا که ۱۴۵ امین بازی ملی او بود، به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  گلِ دوم رونالدو مقابل پرتغال یکی از مهم ترین گل های تاریخ دوران حرفه ای او بود و اگرچه او رکوردهای زیادی را طی سال های اخیر جابجا کرده است،

اما گلی که این ستاره در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست ثبت کرد، برای همیشه در ذهن علاقمندان به فوتبال ماندگار خواهد بود. در ادامه این مطلب به بررسی واکنش های جهانی به گل دوم رونالدو مقابل پرتغال که او را ۱۰۹ گله کرد و در کنار علی دایی مهاجم آتشین سال های گذشته فوتبال ملی ایران قرار داد، می پردازیم:

با علی دایی شروع می کنیم. بهترین گلزن فوتبال ملی جهان تا پیش از گل دوم رونالدو به پرتغال، خیلی زود با انتشار پستی این موفقیت را به ستاره پرتغالی تبریک گفت و از اینکه رونالدو توانسته رکورد او را بشکند، ابراز خوشحالی کرده است.

فدراسیون فوتبال هم خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن اشاره تحسین عملکرد خیره کننده علی دایی در دوران بازیگری نوشت:« رکوردها هیچ وقت جاودانه نمی‌مانند،اما آدم ها می توانند تا هیشه عزیز و سربلند باشند.»

سایت بلیچر ریپورت نیز با این طرح به رکورد شکنی  رونالدو واکنش نشان داده است.

صفحه ایسنتاگرامی معروف ۴۳۳ نیز رونالدو و علی دایی را در حالی به تصویر کشیده که ستاره پرتغالی با پرچم کشورش در حال سبقت گرفتن از مهاجم سابق تیم ملی ایران است.

این واکنش دیگری به رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی است که علی رغم تعداد مساوی گل های ستاره سابق ایران و فعلی پرتغال، دایی را به دلیل به ثمر رساندن ۱۰۹ گل در ۱۴۵ بازی همچنان بالاتر از رونالدو قرار داده است.

صفحه فوتبال کلاسیک: رونالدو با رکورد١٠٩گل علی دایی برابر شد.

صفحه اینستاگرام رسمی رقابت های جام ملت های اروپای ۲۰۲۰ نیز با انتشار عکسی از علی دایی در کنار رونالدو پرداخته است.

پیرس مورگان: رونالدو حالا ١٠٩ گل به ثمر رسانده که او را در کنار علی دایی اسطوره فوتبال ایران به عنوان بهترین گلزن تاریخ قرار می‌دهد…

توئیتر گل نیز با اشاره به ۱۰۹ گل رونالدو اینکه شمارش همچنان ادامه دارد، به گل تاریخی ستاره پرتغالی واکنش نشان داده است.

این هم واکنش بین اسپورت که این رسانه شناخته شده جهانی نیز خیلی زود به رسیدن رونالدو به دایی پرداخته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه علی دایی ۱۰۹ گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری

رونالدو نازاریو تیم‌های تحت مالکیت خود را می فروشد

طرفداری | باشگاه کروزیرو اعلام کرد که رونالدو نازاریو، سهم خود از این باشگاه را به قیمت ۱۰۹ میلیون یورو فروخته و دیگر مالک این تیم محسوب نمی‌شود. اسطوره فوتبال برزیل در سال ۲۰۲۱ و زمانی که تیم سابقش کروزیرو در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت، ۹۰ درصد سهام این تیم را خریداری و نزدیک به 78 میلیون دلار از بدهی‌های آن را پرداخت کرد. در نتیجه این اقدام نازاریو، کروزیرو از ورشکستگی نجات یافت و توانست به سطح اول فوتبال برزیل بازگردد.

به گزارش مارکا، نازاریو قصد دارد علاوه بر کروزیرو، سهامش از باشگاه رئال وایادولید را نیز به فروش برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد سهام وایادولید را خریداری کرد و مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظر‌ها باعث شده تا اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به ترک عرصه باشگاه‌داری بگیرد. گفتنی است رئال وایادولید در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا ۲ حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است