Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از الشرق الاوسط، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که رویارویی نماینده‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مثل سابق در کشور بی‌طرف برگزار خواهد شد.

النصر با توجه به صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند و الهلال با توجه به دوم شدن باید راهی تهران می شد تا مهمان استقلال شود اما AFC تصمیم گرفت که هر دو بازی مثل سابق در زمین بی‌طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های النصر و استقلال که میزبان هستند این اجازه را داده که کشور بی طرف را خودشان انتخاب کنند.

در سال ۲۰۱۶ بعد از آنکه تنش سیاسی بین ایران و عربستان به وجود آمد AFC تصمیم گرفت که بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شود. البته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های فولاد و استقلال با توجه به میزبانی متمرکز عربستان مجبور شدند که راهی این کشور شوند اما از آن زمان تاکنون هیچ تیم عربستانی راهی ایران نشده است.

منبع: الف

کلیدواژه: بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی