Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:15:17 GMT

عملکرد مسئول دولت در دین‌گریزی یا اقبال مردم به دین اثر دارد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۰۸۸۱

عملکرد مسئول دولت در دین‌گریزی یا اقبال مردم به دین اثر دارد

‍‍‍‍‍‍

حجت الاسلام کاشانی می‌گوید هیچ کس به اندازه مسئول دولت در دین‌گریزی مردم یا اقبال مردم به دین اثر ندارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام کاشانی در برنامه سمت خدا گفت: کسی که در مسئولیت اجرایی قرار می‌گیرد، باید بداند که نگاه 80 میلیون نفر را به اسلام می‌تواند بهبود ببخشد؛ عملکرد او برای عامه مردم تداعی می‌شود که اسلام کارایی اداره حکومت را دارد و یا کسی به این توهم برسد که کارایی ندارد؟

وی افزود: هیچ کس به اندازه مسئول دولت در دین‌گریزی مردم یا اقبال مردم به دین اثر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شهید رجایی، بالاترین میزان اقبال به رئیس جمهوری بعدی بود که همان رهبر معظم انقلاب است. یک جهتش خوبی رهبری فعلی است، اما یک جهتش آن است که شهید رجایی که شهید می‌شود، مردم او را از خودشان می‌بینند که اقبال می‌کنند. یک جهتی که مشکلات مشارکتی پیدا می‌شود، به علت آن است که ممکن است مردم نسبت به مسئولان احساس اقبال نکنند بلکه احساسشان بر این است که مسئولان در یک وادی دیگر سیر می‌کنند. درد ما این است که روی زمین تورم است، اما مسئولان طراز اول دولت در یک نرم‌افزاری دور هم با یکدبگر گفت‌وگو می‌کنند.

 

 

روایتی از فعالیت‌های تفسیری رهبر انقلاب در مسجد کرامت

انتهای‌پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند