Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی در پیامی ضمن ابراز همدردی، درگذشت مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مرحومه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا را به خانواده این دو خبرنگار جوان، اصحاب رسانه و همکاران آنها در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت گفت.

در پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه که منجر به از دست دادن دو نفر از خبرنگاران عزیز و پرتلاش خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و همچنین مجروح و مصدوم شدن جمع دیگری از خبرنگاران شد، موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلام بیان کرد: اینجانب ضمن همدردی با خانواده‌های محترم جوانان از دست‌رفته، مرحومه ریحانه یاسینی  و مرحومه مهشاد کریمی این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این دو عزیز و به اصحاب شریف رسانه، خصوصا همکاران محترمشان در خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا تسلیت می‌گویم.

ویر علوم در این پیام از درگاه خداوند متعال برای زنده‌یادان، علو درجات و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزیزان‌شان، صبر و شکیبایی مسالت کرد و برای دیگر خبرنگاران عزیز صدمه‌دیده در این سانحه نیز سلامتی و بهبودی آرزو کرد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری نقده ارومیه منصور غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری نقده ارومیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری نقده ارومیه منصور غلامی ایرنا و ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • (تصاویر) خوش و بش وزیر علوم با کنکوری‌ها
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • ببینید | جزئیات مهم کنکور ۱۴۰۳ از زبان وزیر علوم
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ