Web Analytics Made Easy - Statcounter



سلسائو به لطف پیروزی شیرین خود مقابل کلمبیا که در دقیقه ۱۰+۹۰ مسجل شد، صعود خود را به یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا قطعی کردند.

به گزارش تسنیم، دیدارهای گروه B مسابقات فوتبال کوپا آمه‌‌ریکا بامداد امروز (پنجشنبه) با بازی‌های گروه A پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه، برزیل با نتیجه 2 بر یک از سد کلمبیا گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه لوییس دیاس در دقیقه 10، دروازه برزیل را گشود و سلسائو را غافلگیر کرد. این نتیجه تا دقیقه 78 ادامه داشت تا اینکه روبرتو فیرمینو در همین دقیقه، گل تساوی را به ثمر رساند. در حالی که این مسابقه رو به پایان بود و دقیقه 10+90 سپری می‌شد، ضربه کرنر نیمار روی سر کاسمیرو فرود آمد که این بازیکن هم دروازه کلمبیا را باز کرد و پیروزی دراماتیکی برای شاگردان تیته رقم زد.

در دیگر بازی این گروه نیز پرو با تساوی 2-2 مقابل اکوادور متوقف شد. رناتو تاپیا در دقیقه 23 (گل به خودی) و ادوار پرسیادو در دقیقه 3+45 برای اکوادور گلزنی کردند، اما در نیمه دوم ورق برگشت و جیانلوکا لاپادولا و آندره کاریو در دقایق 49 و 54 گل‌های پرو را به ثمر رساندند.

با این نتایج، برزیل با 9 امتیاز و تداوم روند صد درصد پیروزی خود، در صدر جدول گروه B باقی ماند و صعود خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی کرد. تیم‌های کلمبیا و اکوادور هم با 4 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

جدول رده‌بندی گروه B کوپا آمه‌ریکا در زیر آمده است (چهار تیم نخست گروه راهی یک‌چهارم نهایی خواهند شد):

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید