Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک گفت: امنیت پایدار مردم، برقراری نظم و انضباط اجتماعی، تأمین آسایش و آرامش جامعه، با کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی به شرح زیر صادر نمود:

قوه قضائیه رکن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نقش بزرگی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع، مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی دارد تا عدالت الهی و علوی در جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک، بخش قابل‌توجهی از امنیت پایدار مردم، برقراری نظم و انضباط اجتماعی، تأمین آسایش و آرامش جامعه، با کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا شکل می‌گیرد که به‌صورت جدی با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف مبارزه و اعمال قانون می‌کنند.

قوه قضائیه با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دستاوردهای مهمی مانند كاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع، در سال‌های اخیر داشته که باعث آرامش و آسایش مردم شده است.

هفته قوه قضائیه که ایام شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان است، فرصت مغتنمی برای یاد کردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قضات، بازپرسان و دادیاران عزیز است تا به‌نوعی خدمات آنان در نظام مقدسمان پاس داشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و سیستم قضا، هفته قوه قضائیه را به قضات محترم و کارکنان تلاشگر این دستگاه در سراسر ایران و شهرستان قرچک تبریک عرض کرده و امیدوارم این قشر فعال و پویا، در انجام وظیفه حساس خود در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقش‌آفرینی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه، پیروز و سربلند باشند.

بهمن خطیبی
فرماندار شهرستان قرچک

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطیبی فرماندار قرچک گرامیداشت هفته قوه قضائیه صدور پیام شهرستان قرچک قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع