Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:25:18 GMT

همایش بین المللی «نبرد سیف‌القدس» در قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۲۰۴

همایش بین المللی «نبرد سیف‌القدس» در قم آغاز شد

معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی»، اظهار داشت: پس از پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه، ضرورت بررسی جزییات این رویداد افتخار آمیز دوچندان شد؛ به همین دلیل تصمیم بر این شد تا ابعاد دستاوردهای پیروزی مجاهدان فلسطینی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و چشم انداز این حرکت قوی و روبه رشد مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط اضافه کرد: بر این اساس، در همایش حاضر که در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، شخصیت های بیش از ۱۰ کشور اسلامی مانند ایران، فلسطین، بحرین، مصر، لبنان، عراق، عمان، پاکستان، هند، افغانستان، مالزی و کنیا حضور خواهند داشت و هر کدام در چارچوب یک موضوع مشخص در خصوص تحولات اخیر قدس سخنرانی می کنند.

وی یادآور شد: در نشست نوبت صبح این همایش، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت سخنرانی کرده و همچنین پیام تصویری رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم به این همایش، به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

خیاط گفت: در بخشی از این همایش آیین رونمایی از مجموعه مقالات همایش به ۲ زبان فارسی و عربی شامل ۴۰ مقاله رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها قم مسجدالاقصی قدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مسجدالاقصی قدس قم مسجدالاقصی قدس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود