Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا ارشادی سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست چهارشنبه شورای امنیت این سازمان که برای بررسی تحولات بشردوستانه سوریه برگزار شد گفت: ما به عنوان کشوری که دهه‌ها تحت تحریم‌های ظالمانه قرار داشته‌ایم استفاده از تحریم‌های غذایی و دارویی را محکوم می‌کنیم؛ چرا که این موارد غیر مسئولانه، غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشادی ادامه داد: در سوریه نیز فقط موجب طولانی شدن درد و رنج مردم این کشور شده، بازگشت آوارگان را به تأخیر انداخته و مانع تلاش‌ها برای بازسازی سوریه می‌شود؛ بنابراین رفع کامل تحریم‌های یکجانبه می‌بایست یکی از عناصر اصلی هرگونه بحث در مورد توجه به جنبه‌های بشردوستانه بحران سوریه باشد.

وی گفت: امدادرسانی به مردم سوریه باید به گونه‌ای انجام شود که باعث کاهش آلام مردم سوریه شده و شرایط را برای بازگشت فوری پناهندگان و آوارگان فراهم کرده و در ثبات بلندمدت این کشور نقش داشته باشد.

کد خبر 5243270

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای امنیت سازمان ملل متحد سوریه انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف هیئت دولت دولت سیزدهم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدجواد ظریف سعید خطیب زاده شورای نگهبان برجام وزارت کشور علی نیکزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد

امام جمعه سنندج گفت: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است.

وی افزود: جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم نیز از دیگر نکاتی که باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

وی خدمت عام المنفعه به دور از باند و باندبازی و اجرای عدالت را نیز از دیگر انتظاراتی برشمرد که مردم از مسئولان مطالبه دارند.

کد خبر 750304

دیگر خبرها

  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد