Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز (پنج‌شنبه سوم تیرماه) یک دستگاه تریلی با یک اتوبوس در جاده ابرکوه به دهشیر روبه‌روی پاسگاه دهشیر (۹۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد) تصادف کردند. این اتوبوس در مسیر زاهدان به آباده شیراز در حرکت بود.

چند آمبولانس‌، بالگرد و اتوبوس اورژانس استان یزد بلافاصله به محل حادثه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این زمینه به ایسنا گفت: این اتوبوس ٣٩ نفر سرنشین داشت که متاسفانه ۵ نفر به علت شدت جراحات فوت کردند و ٣۴ نفر مصدوم شدند.

مجتبی خالدی گفت: متاسفانه حال ۵ مصدوم هم مساعد نیست.

خالدی گفت: بسیاری از مصدومان که سرباز هم هستند، داخل اتوبوس گرفتار شده بودند که نجات داده شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: تلاش تیم متخصصان این است که شرایط این افراد پایدار شود. اطلاعاتی که تا به حال به دست ما رسیده، این است که سایر افراد دچار جراحات سطحی شده‌اند و اقدامات لازم برای آن‌ها در حال انجام است.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت تصادف این اتوبوس را نقص فنی آن عنوان کرد و گفت: اتوبوس از مبدا زاهدان به مقصد آباده در حرکت بود که به علت نقص فنی از ناحیه ترمز با جدول وسط جاده برخورد و در سمت مسیر مقابل واژگون و در این حالت با یک دستگاه تریلیِ متوقف در مسیر مخالف برخورد کرد.

گفتنی است در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست نیز که دیروز رخ داد، علت وقوع حادثه ازسوی مسئولان راهداری، نقص فنی از ناحیه ترمز اعلام شده و راننده اتوبوس به دستور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید؛

سازمان راهداری تأیید کرد: مقصر بودن راننده در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران نقص فنی و ترمز اتوبوس علت وقوع حادثه برای خبرنگاران راننده اتوبوس حامل خبرنگاران بازداشت شد


 

کد خبر 609835 برچسب‌ها استان یزد حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد حوادث ایران تصادف نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت