Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@16:18:34 GMT

وضعیت جوی چندروز آینده کشور

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۷۷۴

وضعیت جوی چندروز آینده کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در کشور حاکم خواهد بود. ناطقان:  صادق ضیاییان گفت: در این مدت ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی اضافه کرد: در نوار شرقی به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز و فردا (۳ و ۴ تیرماه) در خوزستان و ایلام وزش باد شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۶ و ۲۳ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا (۵ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.
منبع: مهر برچسب ها: هواشناسی ، ناطقان ، صاق ، ابری ، بارندگی ، پیش بینی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هواشناسی ناطقان صاق ابری بارندگی پیش بینی وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت