Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اساسی در استان اردبیل تقویت شبکه انتقال برق برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که به همین منظور زیرساخت‌های لازم برای رفع مشکلات صنعتی و کشاورزی فراهم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، اکبر بهنامجو پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های در حال اجرای شهرستان خلخال اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اساسی در استان اردبیل تقویت شبکه انتقال برق برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که به همین منظور زیرساخت‌های لازم برای رفع مشکلات صنعتی و کشاورزی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که کاهش قطعی برق اولویت اساسی ما است، بیان کرد: برطرف‌سازی مشکلات افت ولتاژ و نوسانات برق و نیز احداث سدهای بزرگ و ایجاد نیروگاه‌های متعدد در استان اردبیل جزو برنامه‌های اساسی است که به همین منظور افق روشنی در انتظار آینده استان خواهد بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: طرح‌های ماندگاری در وزارت نیرو اجرا شده و طرح‌های آب و برق استان اردبیل نیز با روند خوبی در حال اجراست که با تامین اعتبارات و نیز نظارت‌های مستمر مشکلات موجود در این زمینه برطرف‌سازی شده و برای تأمین انرژی آب و برق استان اقدامات لازم اجرا خواهد شد.

3 پروژه صنعت برق استان کرمان به بهره‌برداری رسیدطرح ساماندهی صنعت خودرو برای رفع ابهامات به کمیسیون صنایع برگشتتسهیلات بانک‌های استان مرکزی به بخش تولید و صنعت هدایت شود

بهنامجو تصریح کرد: تامین اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی سد عمارتبا هدف  تامین انرژی آب و برق این استان از سوی وزارت نیرو است که به همین منظور نیروگاه‌هایی به صورت پنل‌های خورشیدی در آینده برق پایدار بخش صنعت و کشاورزی تا حدودی حل می‌شود.

وی اظهار کرد: جهش صنعت گردشگری و برنامه‌ریزی برای مهاجرت معکوس اولویت اساسی است که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده و می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

انتهای پیام/144/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد همین منظور استان اردبیل برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران

فرماندار شهرستان گچساران از خسارات باران و طوفان به زیرساخت‌های برق، آب و کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب، امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان گچساران، اظهار کرد: طوفان شدید به همراه باران سیل‌آسا شب گذشته در این شهرستان خسارت‌های زیادی را بر جا گذاشته است.

وی افزود: طوفان و باران سیل‌آسای شدید شب گذشته بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی، تأسیسات آب و برق گچساران وارد کرده‌است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، شرکت نفت و هلال احمر به طور کامل پای کار هستند، گفت: از شب گذشته تاکنون تمامی دستگاه‌ها در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات آب و برق و دیگر اقدامات لازم هستند.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی میزان خسارت وارده بر اثر این طوفان و باران شدید در دست بررسی است.

دیهیمی خوب خاطرنشان کرد: در برخی نقاط شهر پایه‌های برق بر اثر این طوفان افتاده و ترانس‌ها نیز آسیب دیده‌اند.

کد خبر 750488

دیگر خبرها

  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان