Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری برای رفع مشکلات مالی سبلان پارچه اردبیل ادامه یافته و به زودی با همکاری بانک‌های عامل این مسئله حل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  علی نیکزاد صبح امروز در نشست بررسی مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود و نیز رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان بخش اقتصادی در استان اردبیل با جدیت مبنای کار قرار گرفته و به همین منظور پیگیری‌های لازم در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب به کشور اولویت اساسی ما است و افرادی که باید به ملت خدمت کنند نیاز است تا به نفع مردم گام برداشته و تاثیر خدمتگزاری را در جامعه برای همگان ملموس کنند که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همکاری و مشارکت با بخش خصوصی و کارخانجات واحدهای تولیدی در عرصه‌های مختلف اولویت اساسی است که به همین منظور با الگوگیری از کارخانجات موفق می‌توانیم در راستای رفع مشکلات کارخانجات اقدامات مناسبی انجام دهیم.

‌دستگاه قضایی چگونه شور و نشاط را در دل اردبیلی‌ها زنده کرد؟/ نساجی سبلان پارچه جشن پیروزی گرفتاگر مساعدت‌های دستگاه قضا نبود "کارخانه سبلان پارچه" به تلی از لاشه ماشین‌آلات تبدیل می‌شد!رونق دوباره ‌سبلان پارچه بعد از 14 سال / اگر دستورات "رئیسی"‌ نبود کارخانه به تلی از لاشه ماشین آلات تبدیل می‌شد‌

نیکزاد بیان کرد: پیگیری برای رفع مشکلات مالی سبلان پارچه اردبیل ادامه یافته و به زودی با همکاری بانک‌های عامل این مشکل حل خواهد شد که انتظار می‌رود با پیگیری‌های لازم مشکلات موجود در استان اردبیل برطرف شده و زمینه رونق اقتصادی و اشتغال استان فراهم آید.

وی تصریح کرد: افزایش پرواز فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد با جدیت در دستور کار است و به همین منظور دو هواپیمای برزیلی برای استان خریداری شده و به زودی پروازهای داخلی فرودگاه اردبیل افزایش یافته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/140/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس سبلان پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا