Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تنکابن از ساخت و نصب المان در حاشیه پل تاریخی چشمه کیله تنکابن به منظور رونق ‏گردشگری در این منطقه خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ردایی امروز (پنجشنبه) در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای پل چشمه کیله تنکابن تصریح کرد: توجه به نما و منظر شهری از اولویت‌های هر مجموعه‌ای خواهد بود و در این حوزه از طرح و برنامه‌های جوانان خوش فکر و با انگیزه شهر، استقبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توجه به مبلمان شهری در کنار اقدامات زیرساختی باید مهم تلقی و در این بین نظرات شهروندان و هنرمندان در الویت قرار خواهد گرفت، گفت: اصلی‌ترین نیاز حوزه نما و منظر شهری حس مالکیت شهروندان نسبت به شهرشان بوده است و تقویت این حس و مطالبه گری منجر به توسعه خواهد شد در همین راستا مجموعه شهرداری و مدیران آن از هر طرح و پیشنهادی در جهت ارتقای نما و منظر شهری استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه شهر تنکابن نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب است، بر استفاده از ظرفیت رودخانه چشمه کیله در حوزه توریستی تاکید کرد.

شهردار تنکابن یادآور شد: علیرغم مشکلات اقتصادی حاکم و شرایط مالی خوشبختانه شهرداری تنکابن به اتکای توانمندی مجموعه شاهد شتاب پروژه‌های عمرانی و خدماتی نیز در حال انجام بوده است.

کد خبر 502822

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شورای شهر تنکابن المان شهری مبلمان شهری نمادهای شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق چشمه کیله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است