Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:23:41 GMT

آبگیری مخزن اصلی سد نرماب تا پایان تیرماه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۸۸۰

آبگیری مخزن اصلی سد نرماب تا پایان تیرماه

نوبخت گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال های گذشته برای آبگیری مخزن اصلی سدنرماب اعتبار صرف شده که امیدواریم تا پایان تیرماه این مهم رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدباقر نوبخت» صبح امروز (پنجشنبه 3 تیر) در حاشیه بازدید از سدنرماب استان گلستان و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه سدنرماب در استان گلستان در سنوات گذشته نزدیک به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شد تا بتوانیم تا پایان ماه جاری آب گیری از مخزن اصلی این سند را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: دولت خود را مکلف می داند که به وعده های داده شده و مطالباتی باقی مانده اهتمام داشته باشد و براین اساس بخشی از مطالبات پیمانکاران سدنرماب تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود.

 

نوبخت بیان کرد: با توجه به سیل خیز بودن استان گلستان و اهمیت جمع آوری آب های سطحی ساخت سدنرماب در دستور کار دولت قرار گرفت.

 

وی افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر جلوگیری از سیلاب ها بخشی از آب شرب مردم منطقه و همچنین آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی نیز تامین خواهد شد و امیدواریم پس از دولت دوازدهم دولت سیزدهم این سد را تکمیل کند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مطالبات پیمانکاران سدنرماب محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در گلستان گفت: آزمون نوبت اول کنکور سراسری در ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار شد و صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت ۱۲ هزار و ۲۵۶ داوطلب گروه علوم تجربی پایان یافت.

کاشانی نژاد افزود: در استان گلستان ۲۷ هزار و ۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰ هزار و ۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند.

او گفت: در گروه‌های آزمایشی ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر داوطلب ورود به دانشگاه از طریق کنکور سراسری ۱۴۰۳ هستند.

نوبت دوم کنکور سراسری تیرماه برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم