Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول قانونی گفت: این کلاس‌ها هرساله در فصل تابستان ویژه دانش آموزانی که در امتحانات خرداد ماه نمرات قبولی را کسب نکرده بودند برگزار می‌شد.

وی افزود: این دانش آموزان در انتها با کسب نمرات مستمر و همچنین شرکت در آزمون پایانی و کسب نمره قبولی می‌توانستند در پایه تحصیلی خود قبول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانونی گفت: امسال علاوه بر این گروه، دانش آموزانی هم که نمرات قبولی را کسب کرده‌اند اما تمایل دارند تا بنیه علمی خود را قوی‌تر کنند می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند اما در انتها از آنها آزمونی گرفته نمی‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس هدف از برگزاری این کلاس‌ها را بهبود فرایند آموزشی و جبران نقایص تحصیلی و همچنین کاهش افت تحصیلی عنوان کرد.

رئیس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز گفت: این کلاس‌ها به مدت ۶ هفته برگزار خواهد شد. علیرضا شجاعی پور گفت: ثبت نام این کلاس‌ها در نیمه اول تیرماه آغاز و درنیمه دوم تیرماه نیز کلاس‌ها رسماً آغاز خواهند شد.

رئیس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: چنانچه پس از برگزاری امتحانات خردادماه، تعدادی از دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در یک یا چند ماده درسی شرایط قبولی را کسب نکرده باشند، می‌توانند در کلاس‌های دوره تابستانی شرکت نمایند.

شجاعی پور گفت: تشکیل کلاس‌ها در چارچوب سیاست‌های مصوب ستاد ملی مقابله با بیماری فراگیر در مناطق با وضعیت آبی و زرد به شیوه حضوری مطابق با دستورالعمل‌های مربوط و در مناطق با وضعیت نارنجی و قرمز به صورت مجازی می‌باشد.

کد خبر 5243307

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس متوسطه دوم کلاس درس انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها نتایج شمارش آرا بوشهر شورای شهر دهه کرامت انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان