Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با همراه معاون خود از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری استان البرز و دستگاه‌های تابعه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در کرج برپا شده بازدید کرد. خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با همراه معاون خود از نمایشگاه دستاورد‌های دادگستری استان البرز و دستگاه‌های تابعه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در کرج برپا شده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سید محمد صاحبکار در حاشیه بازدید خود، برگزاری این نمایشگاه را نشان دهنده تحول جدی در استان البرز دانست و گفت: امیدواریم همکاران با نگاه تحولی، طرح‌های خلاقانه و نوآورانه خود را با استفاده از محدودیت‌ها به نحوی مدیریت کنند تا به هدف عالی قوه قضائیه که ارتقای عدالت و تحقق آن است دست یابند.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با تقدیر از ابتکار دادگستری استان در برگزاری این نمایشگاه و انعکاس زحمات یکساله در قالب آن بیان کرد: این نمایشگاه می‌تواند ارتباط عموم مردم و رسانه‌ها با دستگاه قضایی را بیشتر کند تا آن‌ها مشاهده کنند چه حجم از کار‌ها و خدماتی در دادگستری در حال انجام است که همین، موجب افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم می‌شود.       بیشتربخوانید:     بازدید معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه از شرکت سایپا دیزل انتهای پیام/ برچسب ها: معاونت راهبردی نمایشگاه دستاورد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاونت راهبردی نمایشگاه دستاورد معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه نمایشگاه دستاورد دادگستری استان استان البرز قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، شرکت‌های دانش بنیان و اصحاب رسانه در هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد. 

 نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش سازمان اوقاف در اقتصاد کشور گفت: ماهیت وقف بیت‌المال، بودجه دولتی یا عمومی نیست. ماهیت وقف وقف است. اگر در امور وقف کسی بتواند جایگاهش را محکم کند، محاکم از حضورش استقبال می‌کنند. اگر وقف بیت‌المال بود، دولت آن را با قانون اداره می‌کرد. پس وقف یک نهاد سرمایه‌ای و پولی در نهاد اسلامی است، که تعریف خودش را دارد. 

حجت‌الاسلام خاموشی ادامه داد: در این نمایشگاه شما موقوفاتی را می‌بینید، که متولی دارد و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند. ما هم نقش نظارتی داریم. سازمان وقف سه گزاره دارد. ابتدا باید موقوفات را حفظ کرد. در حفظ موقوفات کار‌های ثبتی و حقوقی زیادی انجام شده است. طی دو سال اخیر چندین برابر امور وقف سند تک برگی گرفته شد. ان شاء‌الله تا سال آینده مساحت مشخص امور وقفی را در نقشه ثبت می‌کنیم. صدور سند تک برگی میزان دعاوی بر امور وقف را نزدیک به ۷۰ درصد کاهش داده است. 

نماینده ولی فقیه افزود: گزاره دوم افزایش منافع است. موقوفات تقسیم‌بندی منفعتی انتفاعی دارد. ما صد‌ها نقطه وقف در بیمارستان داریم، که هنوز بیمارستان ساخته نشده و لازم است خیّرین به میدان بیایند. بیش از ۱۲۰۰ درمانگاه و بیمارستان احداث شده، ولی صد‌ها نقطه معطل ساخت مانده است. البته مهمترین موقوفات در دسته منفعتی قرار می‌گیرند. یعنی واقف گفته درآمد حاصل از وقف را صرف ایتام، قرآن، علم و ... کنید. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه