Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، حضور کاربران ایرانی در صفحه کریستیانو رونالدو خبرساز شد.

کریستیانو رونالدو دیشب موفق شدد با دوگلی که برابر فرانسه به ثمر رساند تعداد گل های ملی خود را به عدد ۱۰۹ برساندو به رکورد علی دایی نزدیک شود. این اتفاق بعد از اینکه به تیتر یک رسانه های ورزشی دنیا تبدیل شد باعث هجوم کاربران ایرانی به صفحه کاپیتان تیم ملی پرتغال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که این بار حضور کابران ایرانی با حواشی کمتری روبه رو بوده و بیشتر ایرانی ها به این چهره محبوب دنیا تبریک گفته اند.

اما برخی از کابران هم برای رونالدو کری های فوتبالی خوانده اند و نوشته اند تازه به رکورد ۲۰ سال پیش علی دایی رسیده ای. هر چند برخی از کابران همیشه در صحنه هم زیر پست رونالدو را فضایی مناسب برای شوخی دانسته اند و کامنت های جالب توجهی منتشر کرده اند.

چند کاربر ایرانی هم از رونالدو خواسته اند تا پاسخ علی دایی که به مناسبت رکوردشکنی او پست منتشر کرده را بدهد. برخی از هوادران فوتبال ایران هم پرچم ایران و پرتغال را کنار هم قرار داده اند به نشانه حضور همزمان علی دایی و کریس رونالدو در صدر برترین گلزنان ملی جهان.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو علی دایی علی دایی کریستیانو رونالدو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس مهدی طارمی لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!

هم‌تیمی مسوت اوزیل می‌گوید او به تعادل اعتقاد دارد و به نظر او افراط و تفریط در هیچ چیزی خوب نیست.

طرفداری | مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال، پس از خداحافظی از فوتبال در سال گذشته، به سختی مشغول بدنسازی است.

مسوت اوزیل با بدنی عضلانی و حجیم، هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است. ماریو گومز، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آلمان اما رویکردی انتقادی به این شکل از بدنسازی اوزیل داشته است. در حالی که برخی از افراد این سخت‌کوشی اوزیل را تحسین می‌کنند، برخی دیگر، مانند گومز، نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای منفی چنین تحول افراطی ابراز می‌کنند. ماریو گومز در گفتگو با پادکست Phrasenmaher دراین‌باره می‌گوید:

اول از همه، این تحسین‌برانگیز است که اوزیل به این شکل به تناسب اندام رسیده است. با این حال، من کسی هستم که به تعادل اعتقاد دارم، چراکه نوسانات و تغییرات زیادی را در هر دو جهت تجربه کرده‌ام و می‌دانم که افراط و تفریط اغلب به هیچ چیز خوبی منجر نمی‌شود.

من نمی‌دانم هدف اوزیل از این کار چیست؟ به نظر کمی اغراق‌آمیز می‌رسد. وقتی از حرفه‌ای می‌آیید که سال‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته‌اید، به طور طبیعی به دنبال چیزی هستید که شما را راضی کند. به نظر می‌رسد مسوت حالا این را در باشگاه بدنسازی پیدا کرده است. او همچنین با رونالدو بازی کرده و شاید فکر می‌کند: خب حالا وقت دارم که کمی شبیه کریستیانو شوم. یک کریستیانو رونالدوی کوچک.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!