Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:02:36 GMT

افتتاح گلخانه ۱۴۰۰ متری در بابلسر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۳۸۰

افتتاح گلخانه ۱۴۰۰ متری در بابلسر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رحمانی مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از افتتاح گلخانه پرورش گل و گیاه زینتی در این شهرستان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت یک ۱۴۰۰ مترمربع در روستای شورک این شهرستان با اشتغال زایی مستقیم برای ۴ نفر به بهره برداری رسید.

او افزود: این گلخانه با هزینه یک میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار گلدان انواع گل و گیاه زینتی و آپارتمانی احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی گفت: این شهرستان دارای ۱۰ گلخانه فعال به مساحت ۲۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع است که در زمینه گل و گیاه و محصولات گلخانه‌ای فعال هستند.

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر در پایان اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده در حوزه کشاورزی بتوانیم در قالب کشت‌های گلخانه‌ای هم اشتغال ایجاد کرده و هم ارزش افزوده را در حوزه کشاورزی افزایش دهیم.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی بابلسر گل و گیاه زینتی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: در سال زراعی جاری ۵ هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت. 

بهروز قمر زاده افزود:  ۲۹ دستگاه ماشین ‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت شود. 

وی ادامه داد: محصول چغندر شهرستان دزفول پس از برداشت به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب