Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره عملکرد ملی پوشان والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال گفت: «قبل از هر چیزی احترام می‌گذارم به احساسات پاک مردم شریف ایران نسبت به والیبال و جوانان کشورمان و این نوع برنامه ریزی و استراتژی که فدراسیون برای حضور در المپیک به کار برد، برای اینکه بتواند به یک ترکیب مناسب برسد و باعث شد که ما آن گونه که مردم دوست داشتند از تیم ملی خود در مسابقات لیگ ملت ها بازی خوب ببینند از عهده این کار برنیامدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و به آنان قول می‌دهم که تلاش خود را در فرصت  مانده تا  المپیک می‌کنیم تا این  ضعف هایی  که مردم در  مسابقات لیگ دیدند را بتوانیم برطرف کنیم.»

او ادامه داد: «صحبت های همه شنوندگان و کارشناسان را که دلسوزانه برای تیم بحث می‌کردند را شنیدم. قطعا این نیست که آلکنو دور از دسترس باشد و تمام نکات به او منتقل خواهد شد و پاسخگوی تصمیمات و اقداماتی که در مسابقات انجام دادند خواهند بود. در این فرصت کم نمی‌توانستیم به تکنیک بازیکنان بپردازیم و بازیکنانی که انتخاب شدند به جز جواد کریمی که با تاخیر به تیم اضافه شد و می‌بایست از ابتدا همراه تیم بود بقیه افراد در پست های مختلف جزو بهترین های ما بودند.»

داورزنی گفت: «تنها تیمی که از لحاظ بازیکن و مربی تغییرات جدی به همراه داشت، تیم ایران بود. باید در این زمین کارهایی را انجام می‌داد که ما هم به آلکنو گفتیم که در این مدت می‌خواهیم به تیم شناخت پیدا کنید. زمانی است یک مربی از ایران عملکرد بازیکنان را به لحاظ اعداد و آمار مورد تجزیه و تحلیل قرا می‌دهد و او هم این کار را کرد و دقیقا می‌دانست که بازیکنان در چند سال اخیر در رقابت های مختلف جهانی چه عملکردی را داشتند. بر مبنای این هم امسال یک تعدادی بازیکن جدید که به آن ها افتخار می‌کنیم مثل میثم صالحی، صابر کاظمی، بردیا سعادت که در ترکیب قرار گرفتند و فرصتی بود برای آلکنو که از آن ها بازی بگیرد. بعضی اوقات آلکنو اصرار داشت که یک بازیکن در ترکیب بماند تا بتواند شرایط خود را بهبود بخشد.»

رئیس فدراسیون والیبال درباره کار سخت تیم ملی در المپیک گفت:« ما چند بازی مهم داریم. سه بازی جدی ابتدای کار در المپیک داریم که ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، یا مربی باید بتواند به آن ترکیبی که می‌خواهد با لهستان، ژاپن، ایتالیا و یا کانادا برسد که بتواند از مصاف آن ها گذر و از این مرحله از المپیک عبور کند. این موضوع برای آلکنو بسیار مهم بوده که در دریافت که ضعف عمده ما است بتواند از بازیکنانی که سرویس های پر قدرت می‌زنند استفاده کند و از آن مرحله به مرحله بعد برسد. آلکنو باید فرصت می‌داد به بازیکنانی همچون اسفندیار و شریفی. از طرف دیگر وضعیت امیر غفور به گونه ای بود که از ابتدای بازی ها امکان استفاده از این بازیکن وجود نداشت و به دستور پزشکی که از متخصصان فن بود نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. تا اینکه او به مرحله ای رسید که پزشک اجازه حضور او را در بازی ها داد و در این مرحله آلکنو یک بازی را هم به او داد که بتواند بازی کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی ولادیمیر آلکنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت‌تر به تیم ملی برگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم