Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را در پی حادثه واژگونی اتوبوس تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی درگذشت مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را در پی حادثه واژگونی اتوبوس تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون


خبر بسیار غم انگیز درگذشت خانمها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو تن از خبرنگاران فعال و پرتلاش در حوزه محیط زیست در شرایطی که اطلا‌ع رسانی‌ها و روشنگری‌های دلسوزانه در این حوزه در چند سال اخیر بسیار موثر واقع شده است، موجب تالم و تاثر خاطر این جانب شد.

این ضایعه جانگداز را به تمام فعالان حوزه خبر و رسانه خصوصا مسئولان و کارکنان خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن دو مرحومه طلب علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترمشان طلب صبر و بردباری در مقابل این مصیبت بزرگ و برای مصدومان این حادثه نیز طلب سلامتی و بهبودی کامل می‌کنم.

امیدوارم مسئولان محترم تدابیری بیاندیشند که دیگر شاهد تکرار چنین حوادث غم انگیزی نباشیم.

سید مهدی خاموشی

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: درگذشت خبرنگاران درگذشت دو تن از خبرنگاران پیام تسلیت حجت الاسلام خاموشی تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند

رئیس سازمان محیط زیست گچساران گفت: هشت شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده و آزاد این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین حسینی، امروز_ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از دستگیری هشت شکارچی متخلف در گچساران خبر داد و اظهار کرد: این شکارچیان از یک هفته گذشته تاکنون از سوی محیط‌بانان در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این شکارچیان متخلف ۲۹ قطعه لاشه کبک و پنج قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی و بادی کشف شد.

رئیس سازمان محیط‌زیست گچساران، گفت: جریمه شکار غیرمجاز هر قطعه کبک با توجه به نوع جنسیت از سه میلیون تا نه میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: کبک، تیهو، گرگ، خرس، کل و بز از مهم‌ترین گونه‌های حیات وحش در زیستگاه‌های حیات وحش گچساران است.

در ادامه داوود حبیبی مسئول روابط عمومی سازمان محیط زیست گچساران، گفت: در این مدت با هماهنگی دادستان و همکاری پلیس اطلاعات انتظامی لاشه دو رأس کل وحشی در منزل شخصی از اهالی روستاهای گچساران کشف شد.

وی افزود: پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم تحویل مراجع قضائی این شهرستان شد.

حبیبی تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست به‌طور شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت و آزاد شهرستان حضور دارد و با متخلفان زیست محیطی بدون اغماض طبق قانون برخورد خواهد گرد.

کد خبر 751526

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی