Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ،در اطلاعیه تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید وامور ایثارگران آمده است: متاسفانه برخی جهت بهره مندی مطامع شخصی و مادی و درخواست مزایای خارج از ضوابط قانونی، درصدد برگزاری تجمع علیه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند. بدین وسیله به اطلاع جامعه ایثارگری می رساند در شرایط فعلی چنین اقداماتی به صلاح کشور نمی باشد و با آرمانهای والای شهدا و فرهنگ والای ایثار و شهادت و اهداف مقدس آنها همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نظر یا دیدگاهی درخصوص مطالبات قانونی جامعه ایثارگری وجود دارد، نه به شکل برگزاری تجمع بلکه می‌تواند درست یا نادرست بودن آن را در قالب بیانیه مطرح کنند و اعلام نارضایتی بدین شکل و در این برهه حساس اصلا به صلاح کشور نمی باشد.

 در این بیانیه افزوده شده است: بی‌شک حل مسایل و مشکلات مربوط به جامعه ایثارگری نیاز به همدلی، همفکری و کوشش تمامی مسئولان کشور و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی دارد. در این راستا تشکلهای شاهد و ایثارگر ضمن تحسین از اقدامات جهادی و چاره اندیشی آقای سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ورود در این نهاد مقدس و تلاش و مدیریت جهادی ایشان در زمینه های مختلف ازجمله اشتغال، مسکن، درمان و غیره که نتایج بسیار خوبی در پی داشته خود گواه بر این ادعا می باشد.

بدیهی است در شرایط حساس کنونی، با توجه به موارد فوق، فرصت‌طلبی ضدانقلاب  و انتخاب جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران اسلامی، قطعا اقدامات اینچنینی برخی افراد و گروه ها منجر به بهره برداری دشمنان داخلی و خارجی نظام خواهد شد و تشکلهای شاهد و ایثارگر ضمن اعلام نارضایتی نسبت به اینگونه اقدامات غیرقانونی، هرگونه تجمع و اعتراض را محکوم می نماییم.

ما جامعه شاهد و ایثارگر علی‌رغم گلایه‌مندی‌ها و مشکلات اقتصادی هرگز با افراد معاند و شبکه های ضد انقلاب و منافق همراه نمی‌شویم و در این شرایط از هیچ حمایتی دریغ ننموده وآمادگی خود را جهت فعالیت، همفکری و همکاری مشترک در راستای موفقیت اثربخش و اعتلای فرهنگ مقدس ایثار و شهادت اعلام می نماییم.

بسیاری مسائل مورد مطالبه جانبازان در یک سال گذشته با سرعت زیادی برطرف شده است

در این چند روزه فراخوان هایی برای تجمع در گروه های ایثارگریی به چشم می خورد ،این درحالیست که شنیده می شود بسیاری مسائل مورد مطالبه جانبازان در یک سال گذشته با سرعت زیادی برطرف شده و در ماه اخیر هم شتاب بالایی گرفته است . 

در همین زمینه جمع کثیری از جانبازان با امضای نامه ای سرگشاده خواهان توقف این تحرکات شده اند.

تشکل های ایثارگری از جمله موسسه «رهپویان افق نور» از تشکل های شناخته شده جانبازان قطع نخاع در بیانیه ای خطاب به جانبازان نخاعی ضمن مردود دانستن هرگونه تجمع تصریح کرده : عقلانیت و خرد جمعی حکم می کند در شرایط حساس کشور بر فرایند خدمات مسئولین بنیاد صحه گذاشته و با ملاحظه اینکه مسولان بنیاد بطور جد پیگیر مطالبات جانبازان می باشند ، از عموم جانبازان تمنا می گردد ‏مطالبات خود را از طریق مذاکره و روش های منطقی دنبال کنند .

انجمن جانبازان کانادین (قطع پای کامل) هم در بیانیه ای از جانبازان دعوت کرد در شرایط حساس کشور و پس از پیروزی بزرگ ملت در انتخابات ، با هوشمندی و هوشیاری کامل نسبت به تحرکات اینچنین مشکوک بوده و اجازه ندهند برخی اهداف فردی با استفاده از جانبازان عزیز دنبال شود. 

برچسب‌ها کانون هنری نخبگان شاهد و ایثارگر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی جامعه ایثارگری شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند

حجت‌الاسلام علی جعفری؛ معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور اظهار کرد: بیش از ۷ سال از دوره چهارم فعالیت سازمان روانشناسی به همت وزرا و نمایندگان بهداشت و علوم  می گذرد که ما  سعی کرده ایم تا بتوانیم کم و کاستی ها را جبران کنیم. به همین دلیل کلینیکی را برای به وجود آوردن نور امید و نشان دادن  مسیر درست زندگی افتتاح کردیم تا بتوانیم در راه فرهنگی قدم بر داریم. در کوتاه‌ترین زمان به کمک مسئولان ذی‌ربط می‌توانیم این کلینیک مشاوره‌ای را برای مددجویان کمیته‌امداد در ۳۱ استان ایجادکنیم.

وی افزود:در کلینیک تمام موارد زیر نظر خواهند بود، زیرا از فضای کاربری می‌خواهیم بیرون بیاییم و بتوانیم رصد دقیق داشته باشیم و متناسب با نیازهای خانوده مدد جویان زیرساخت‌های مشاوره‌ای در مناطق دورافتاده و محروم ایجاد کنیم. ما یک نهاد حمایتی هستیم که بتوانیم به تقویت و بالا بردن اعتماد به نفس مددجویان در زندگی و ایجاد اشتغال کمک کنیم. البته ناگفته نماند این خلاء وجود داشته که مجموعه مشاوره‌ای ما نیازمند  زیرساخت روانشناختی با سطح بالاتر  و تخصصی داشت. اما حالا  مراکزی با سطح بالاتر و تخصصی در سراسر کشور یعنی تمام  استان‌ها  ایجاد کرده‌ایم و بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموخته کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی یا مشاوره در ادارات مشغول ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مددجویان کمیته امداد هستند.

جعفری تصریح کرد: براساس تحقیقات انجام شده؛ حدود ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی و نیازمند دریافت خدمات روانشناسی هستند، اما به این معنا نیست که آن‌ها اختلالات روانی دارند، چون مسائل روانشناختی همه حوزه‌های روان را پوشش می‌دهند.

او گفت: جامعه هدفی که ما داریم در کمیته امداد افرادی هستند که بی چون و چرا در راستای کمک به مردم می کوشند در گذشته خدمات کمیته امداد بیشتر در حوزه معیشتی بود ولی یکی از خدمات ارزشمند که در سال های اخیر شاهد تحول جدی در این حوزه هستیم، همین خدمات فرهنگی است. ما به کمک روان درمانی حتی توانستیم بسیاری از زندانیانی که حقیقت را بازگو نمی کردند تا کمکشان کنیم مسیر را هموار کردیم. می توان گفت حضور مشاوران متخصص در سراسر کشور می‌تواند کلید طلایی برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی مردم باشد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تبعات عدم توجه به مشکلات پزشکان در مناطق دورافتاده کشور
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور