Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه بازرس کل قضایی کرمانشاه گفت: برنامه نظارت بر نحوه تامین، توزیع و تزریق واکسن کرونا در استان را آغاز کرده ایم.

محمد جهانیان در نشستی خبری که امروز(سوم تیر) به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزارشد، بااشاره به جایگاه مهم سازمان بازرسی، اظهار کرد: وظیفه مهم این سازمان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح و دقیق قوانین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سازمان هرساله به منظور اجرای این وظیفه برنامه بازرسی مستمر، فوق العاده و موردی را بصورت هدفمند و منظم در جهت اصلاح امور و اقدامات پیشگیرانه در دستگاه های اجرایی انجام می دهد.

رئیس سازمان بازرسی استان افزود: این سازمان با تعامل و همگرایی با دستگاه های اجرایی در راستای جلوگیری از سوء جریان عمل می کند تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه بازرسی مستمر از دستگاه های اجرایی به شکل زمانبندی شده و در یک پروسه حدودا ۴۰‌ روزه اجرایی می شود، گفت: همچنین بازرسی فوق العاده به اقتضا برنامه ای و با پیشنهاد مسئولین کشوری و استانی اجرایی می شود.

جهانیان اضافه کرد: برنامه بازرسی موردی هم در جهت پیشگیری از موضوعاتی مانند احتمال وقوع یک بحران،‌ مشکلات آب، برق و ...انجام می گیرد و براین اساس مکاتبات هشداری و نامه های مدیریتی را به دستگاه های اجرایی می دهیم‌.

وی همچنین بااشاره به فعال بودن شورای دستگاه های نظارتی در استان، اعلام کرد: این شورا، شورایی کاربردی و متشکل از شش دستگاه نظارتی است که با همگرایی و هم افزایی در جهت بهبود امور مردم تلاش می کنند.

رئیس سازمان بازرسی کرمانشاه در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین رویکردهای سازمان بازرسی و شورای نظارتی استان در سال‌جاری را توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید، جهش تولید و مانع زدایی ها و پشتیبانی از تولید اعلام کرد و گفت:  باتوجه به تاکیدات چندسال اخیر مقام معظم رهبری و لزوم حمایت از تولید داخلی، خود را ملزم به حمایت از واحدهای تولیدی می دانیم.

وی با تاکید براینکه کرمانشاه همه ظرفیت های لازم را برای رشد تولید دارد، عنوان کرد: کرمانشاه استانی است که قابلیت های خوبی در بخش صنعتی و کشاورزی دارد، برای نمونه حدود ۹۳۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی داریم که از این میزان فقط ۳۰ درصد آبی هستند، درحالی که می توان با روش های نوین آبیاری این میزان را افزایش داد و به رونق تولید کشاورزی استان کمک کرد.

جهانیان تاکید کرد: بعلاوه حدود ۵۳۵ هزار هکتار جنگل،‌ یک میلیون و ۱۹۰ هزار هکتار مرتع، یک و نیم درصد مساحت و سه درصد بارندگی کشور را داریم که قابلیت های بسیار خوبی برای تولید هستند و باید به آنها توجه کرد.

وی یادآورشد:  همچنین در بحث گلخانه ها تاکنون برای حدود ۳۰۹ هکتار مجوز صادر شده،‌ اما متاسفانه تنها ۴۵ هکتار آن عملیاتی شده که مابقی باید تعیین تکلیف شود.

بازرس قضایی کرمانشاه در ادامه به وضعیت حوزه صنعت استان هم اشاره ای کرد و گفت: در استان حدود ۸۷۷ واحد تولیدی داریم که از این تعداد ۴۹۱ مورد فعال و مابقی نیمه فعال یا غیرفعال هستند که اقداماتی در دستگاه های اجرایی مختلف برای احیاء آنها در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید توجه به حمایت از تولید داخل و مانع زدایی باشد و از سوی دیگر مساعدت و همکاری سیستم بانکی همراه شود، چراکه اقتصار مقاومتی راهی است که به تولید منسجم و متعادل و پویا برسیم.

جهانیان تاکید کرد: در کرمانشاه پنج مرز رسمی داریم که می توانیم سهم زیادی از مبادلات مرزی را برای شکوفایی اقتصادی استان داشته باشیم، اما عمده ترین مشکلی که داریم نداشتن زیرساخت های مناسب در این مرزها است که باید این چالش برطرف شود.

وی یکی دیگر از راه های شکوفایی تولید در استان را حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست و تاکید کرد: همه دستگاه ها باید حامی این شرکت ها باشند.

رئیس سازمان بازرسی استان متذکرشد: برای حمایت از تولید در استان دفتر حمایت از سرمایه گذاری را در سازمان بازرسی استان تشکیل داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ابلاغ سند تحول قضایی طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سند یک برنامه منسجم، پایدار، عملیاتی و علمی است که کارشناسان بسیاری با صرف وقت زیاد آن را تدوین و اجرایی کرده اند که بخشی از آن به سازمان بازرسی و ماموریت هایی که به آن محول شده بویژه در بحث نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح و دقیق قوانین برمی گردد.

جهانیان در ادامه گزارشی از عملکرد سازمان بازرسی استان ارائه کرد و گفت:  طی سال‌گذشته حدود ۳۹ برنامه بازرسی مستمر از ادارات استان داشتیم که نیروهای ما برای حدود ۴۰ روز در این ادارات مستقر شدند که ماحصل این بازرسی ها توصیه، پیشنهاد و تذکر به مسئولان آنها بود. همچنین تعداد برنامه های بازرسی موردی سال گذشته نیز حدود ۷۷ مورد بوده است.

وی یادآورشد: در سال ۱۴۰۰ طی سه ماهه اول جمعا ۶۱ برنامه بازرسی مستمر و موردی از دستگاه های اجرایی داشته ایم.

رئیس سازمان بازرسی استان در ادامه با بیان اینکه مردم می توانند شکایت و اعلامیه‌های خود را در ارتباط با دستگاه های اجرایی از سه طریق سامانه ۱۳۶، ستاد خبری سازمان و مراجعه حضوری به سازمان بازرسی استان اعلام کنند، گفت: طی سال گذشته حدود دوهزار مورد شکایت و اعلامیه مردمی به سازمان وصول شد که آنها را پیگیری کرده و بازرسی های لازم نیز انجام شد.

به گفته این مسئول، تعداد شکایات و اعلامیه های مردم برای امسال‌ حدود ۴۵۹ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه درصورتی که احتمال وقوع سوء جریانی در دستگاهی اجرایی وجود داشته باشد، نامه های هشداری و مدیریتی را برای دستگاه مذکور ارسال خواهیم کرد، گفت: براین اساس طی سال گذشته ۸۳ فقره و طی سه ماهه امسال ۳۶ فقره نامه هشداری و مدیریتی را برای دستگاه های اجرایی ارسال کردیم.

جهانیان با بیان اینکه در سه ماهه امسال تعدادی بازرسی از بخش های کشاورزی، صنعت، گمرکات، شهرداری ها، شبکه های بانکی که در حوزه تسهیلات به واحدهای تولیدی هستند انجام گرفته، افزود: یکی از برنامه هایی که اخیرا برای سال ۱۴۰۰ آن را در حال اجرا داریم، نحوه توزیع، تامین و تزریق واکسن کرونا است که این برنامه تا چهار ماه آینده طول خواهد کشید.

وی در پایان به بحث اجرای کاداستر در استان و اهمیت این برنامه پرداخت و گفت: باتوجه به بحث هایی که همواره در حوزه زمین خواری،‌ تغییر کاربری ها و ...وجود داشته، اجرای طرح کاداستر تا حد زیادی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بنابراین طی سال گذشته بازرسی هایی را از دستگاه هایی که بیشترین اراضی را دارند انجام دادیم و در این مدت برای حدود ۱۰ میلیون متر مربع اسناد دولتی صادر شد.  همچنین در حوزه شهرک پردیس هم 482 هکتار اراضی که دولتی بود و با عرصه اوقافی تلاقی داشت به نام دولت سند برای آنها صادر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته قوه قضاییه سازمان بازرسی کروناویروس همه باهم علیه کرونا سازمان بازرسی استان رئیس سازمان بازرسی دستگاه های اجرایی حمایت از تولید برنامه بازرسی بازرسی مستمر طی سال گذشته دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند