Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل عصائب اهل‌الحق عراق گفت که اقدام آمریکا در بستن سایت‌های عراقی و ایرانی حکایت از شکست آمریکایی‌ها در عرصه رسانه پس از شکست آنها در عرصه نظامی دارد.

قدس آنلاین: شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل‌الحق عراق در واکنش به اقدام اخیر سازمان ملل در حذف نام اسرائیل و عربستان از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان اظهار داشت که دروغ‌های شعارهای دروغین غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان روز به روز بیشتر عیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به بستن رسانه‌های مقاومت از سوی آمریکا اشاره و تصریح کرد: این اقدام آمریکا صراحتاً نشان می‌دهد که این کشور پس از شکستش در عرصه نظامی در برابر مقاومت به عرصه رسانه‌ای روی آورده است که البته این موضوع نیز حکایت از شکستش در میدان رسانه دارد و رسانه‌ها و شبکه‌های مقاومت توطئه‌های آنها را برملا کردند.

الخزعلی در صفحه توئیتر خود افزود: توطئه خطرناک بستن رسانه‌های مقاومت، حقیقت دشمنی و خصومت ریشه‌دار موجود در ذهن و جان صاحبان این توطئه را نشان می‌دهد. نکته دیگری که در این خصوص باید به آن توجه کرد، حقیقت و خطرناک بودن نقش انگلیس در عراق است و تلاش انگلیسی‌ها برای مقابله با مذهب تشیع است.

دبیرکل عصائب اهل‌الحق عراق عنوان کرد که گفت‌وگو با صاحبان این سناریوی خصمانه فایده‌ای ندارد، اما آنچه مهم است وحدت کلمه و مواضع جبهه حق است؛ هرچند یقیناً همه جبهه‌های حق به‌دلایلی متعدد مواضع واحد ندارند.

وزارت دادگستری آمریکا اخیراً شبکه‌ها و رسانه‌های محور مقاومت شامل پایگاه اینترنتی رسمی کتائب حزب‌الله عراق، آژانس خبری المعلومه و کاف مدیا عراق، پایگاه اینترنتی شبکه العالم، المسیره یمن، اللؤلؤة بحرین، فلسطین الیوم و الکوثر را از دسترس خارج کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عصائب اهل الحق الخزعلي رسانه های مقاومت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است