Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: جلسه جبهه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه با حضور نامزد‌های پیروز انتخابات تهران در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رسولی با بیان اینکه تقریبا همه نامزد‌های انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران به جز آقای اعرافی که به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند در جلسه حضور داشتند گفت: آیات سعدی و مومن، نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان، اسماعیل کوثری نماینده منتخب مردم تهران در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ۲۱ عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران و اعضای کمیته انتخاب شورای شهر تهران، در این جلسه در کنار اکثریت اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

رسولی ادامه داد: در ابتدای این نشست، آقای پرویز سروری گزارشی از عملکرد شورا ائتلاف در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ریاست‌جمهوری و شورا‌های شهر داد که بر اساس آن ۸۰ درصد فهرست‌های شورای ائتلاف در کل کشور موفق به راهیابی به شورای شهر شده‌اند.

وی افزود: نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورا نیز در این نشست با ارائه گزارشی درخصوص عملکرد شورای ائتلاف در ستاد‌های مردمی آیت الله سیدابراهیم رییسی در سراسر کشور، به تلاش‌های این شورا برای تبیین رویکرد‌ها و کارنامه کاندیدای منتخب شورای ائتلاف در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

رسولی با بیان اینکه غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف سخنران اصلی این گردهمایی بود که در اظهاراتش بر لزوم شکرگزاری نعمت موفقیت و اقبال مردم به فهرست شورای ائتلاف در انتخابات همچنین موفقیت جریان انقلابی کشور در انتخاب آیت‌الله رییسی به ریاست جمهوری تاکید کرد، افزود: آقای حداد حامل پیام محبت آمیز آیت‌الله رییسی به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بود و سلام گرم و تشکر صمیمانه ایشان از تلاش‌های اعضای شورای ائتلاف در ایام انتخابات را به اعضا ابلاغ کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف ادامه داد: آیت‌الله حسینعلی سعدی و آیت‌الله مومن منتخبین مردم در انتخابات میاندوره‌ای خبرنگاران نیز در این نشست در سخنانی ضمن تشکر از شورای ائتلاف به همگرایی جریان انقلابی کشور در راستای حل مشکلات کنونی کشور تاکید کردند.

وی افزود: همچنین اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران در انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از شورای ائتلاف یرو‌های انقلاب اسلامی بر نقش اثرگذار اعضای شورای شهر در پیشبرد امور پایتخت تاکید کرد.

رسولی به حضور همه ۲۱ عضو جدید شورای شهر تهران در جلسه اشاره کرد و گفت: مهندس مصطفی چمران منتخب مردم تهران در شورای شهر نیز که حائز بیشترین آرا شده است در این دیدار به تشریح برنامه‌ها و اهداف اعضای شورای شهر ششم پرداخت.

رسولی در پایان با بیان اینکه اعضای جلسه در انتها با حضور بر مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس نسبت به مقام ایشان ادای احترام کردند گفت: مشروح سخنان مهم رئیس شورای ائتلاف در این دیدار نیز متعاقباً در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

پربیننده ترین همین امروز می‌ توانیم تحریم را تمام کنیم / برای دومین بار با منتخب مردم دیدار خواهم کرد درخواست انتخاب رییس جدید قوه قضاییه از درون دستگاه قضایی مذاکرات وین؛ برجام در یک قدمی امضای طرفین نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری / آراء رییسی از مرز ۱۸میلیون گذشت دست دادن رییسی و سیدحسن خمینی به سبک کرونا! + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب منتخب مردم تهران شورای ائتلاف ریاست جمهوری اعضای شورای شهر تهران شورای شهر آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا

برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست 16 نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی در باره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران