Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از تغییرات در هیات مدیره استقلال، شائبه‌هایی در خصوص نقش مهرداد بذرپاش در چیدمان جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پیش آمده بود که باشگاه استقلال این خبر را با انتشار بیانیه‌ای تکذیب کرد.

در این رابطه محمد حسین مولایی معاون پیشین فرهنگی و ارتباطات باشگاه استقلال به خبرنگار مهر گفت: من هم قویاً این شایعه را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم آقای بذرپاش کوچک‌ترین ارتباطی با اتفاقات اخیر استقلال نداشته و ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این را قویاً اعلام می‌کنم چون در این زمینه کاملاً یقین دارم. ارتباطاتی که در گذشته بین آقای بذرپاش و برخی از حاضرین در تیم مدیریتی استقلال بود، هیچ ارتباطی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حضور کنونی آنها در این باشگاه ندارد.

معاون پیشین استقلال در ادامه بیان داشت: اما با این وجود خیلی از ابهامات و سئوالاتی که از قبل وجود داشت همچنان به قوت خود باقی است و کماکان برای ما این سئوال وجود دارد که این میزان اصرار آقای علی نژاد معاون وزارت ورزش بر اجرایی شدن تفکرات خودش در استقلال و دلیل این همه حمایت او از آقای مددی چیست؟

مولایی بیان داشت: با احترام به همه اعضای کنونی هیات مدیره استقلال، اما مصوباتی که امروز در جلسه فوق العاده و فوری هیات مدیره انجام شد، پیش از این توسط هیات مدیره قبلی هم با قید فوریت تصویب شده بود که مدیرعامل باشگاه از انجام آنها خودداری می‌کرد.

وی بیان داشت: برخی سئوال‌های دیگر هم همچنان بدون پاسخ مانده که امیدوارم هیات مدیره جدید به آنها رسیدگی کند. سئوالاتی مثل اینکه حق مشاوره کارگزار با باشگاه چی بود، مبلغ آن چقدر بود و به چه شخصی پرداخت شد؟ یا سئوالاتی که در خصوص آکادمی وجود داشت و اتفاقاتی که در آن افتاده بود. پاسخ این سئوال ها و خیلی سئوالات دیگر باید مشخص شود و اگر امروز هم این اتفاق نیفتد، مطمئن باشید که به زودی با روشن شدن پاسخ این سئوالات خیلی از معماهای باشگاه استقلال حل خواهد شد.

کد خبر 5243327

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش تیم فوتبال استقلال تهران هیات مدیره استقلال فوتبال محمدحسین مولایی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال فوتسال تیم ملی والیبال ایران سوپرجام فوتبال فرهاد مجیدی کشتی آزاد باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد

بیت‌کوین برای نوسانات بعدی آماده شده است زیرا گاوها به دنبال قیمت ۷۰ هزار دلار هستند.

به گزارش ایسنا، قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت ۶۶هزار دلاری صعود و تثبیت خود را آغاز کرد و اکنون به حرکت بعدی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۷ هزار و۲۰۰ دلاری چشم دوخته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت بالای ۶۵ هزار و ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. در نمودار ساعتی نیز خط روند صعودی مرتبط با پشتیبانی ۶۵هزار و ۹۰۰ دلار شکل می‌گیرد.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، اگر بیت‌کوین منطقه مقاومت ۶۷هزار و ۲۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شتاب صعودی به دست آورد و اگر بیت‌کوین نتواند از محدوده مقاومت ۶۷هزار دلاری بالا برود، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح ۶۶هزار و ۲۰۰ دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۵۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۱ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱.۶۴ میلیارد دلار است که ۴.۶۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۱ میلیارد دلار است که  ۷.۸۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۶.۷۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۶۴۵.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۲۴۲.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۴ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۵.۶۶  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۷۴ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۵۶.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۷۲ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۴۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۰.۰۹ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۲ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۷۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۰.۱۳ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۵۰ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری