Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با هدف رفع محرومیت‌زدایی از روستا‌های کشور امضا شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  وزارت راه و شهرسازی، این تفاهم‌نامه که با حضور معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی روستایی این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در دفتر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شد، مقرر شد عملیات اجرایی حدود ۱۱۰ کیلومتر از محور‌های روستایی در استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، جنوب استان کرمان، لرستان و چهارمحال و بختیاری با مشارکت نیروی ارتش جمهوری اسلامی (عملیات زیرسازی) و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه احداث و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش محور‌های مورد توافق شامل محور بشاگرد (از روستای اخران تا مرز استان سیستان و بلوچستان) به طول حدود ۳۵ کیلومتر، محور چاه ابراهیم (جنوب کرمان) به طول حدود ۲۵ کیلومتر، محور ارتباطی روستای چین (استان چهارمحال و بختیاری) به روستای چال پره (استان لرستان) به طول حدود ۲۶ کیلومتر و حدود ۲۷ کیلومتر از محور‌های شهرستان خواف (استان خراسان رضوی) می‌باشد.

بر اساس این گزارش مشارکت در امور ساخت و توسعه راه‌های روستایی از طریق تفاهم‌نامه‌های دو یا چند جانبه از سال گذشته، در فهرست اولویت‌های معاونت ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی و دفتر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالقوه ارگان‌های عمومی نیرو‌های مسلح و نیرو‌های انسانی و ماشین آلات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور در این زمینه امکان تسریع در امر برخورداری روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته فراهم خواهد شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شایان ذکر است این جلسه با حضور سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی، خانقایی مدیر کل دفتر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی برگزار شد.

  بیشتر بخوانید: اتمام ۷۰ درصدی پروژه ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در سال‌ جاری

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی راهداری و حمل و نقل جاده ای راه های فرعی و روستایی ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش سازمان راهداری خراسان رضوی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد