Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار گرفتن نام تونالی در لیست اروپایی فصل بعد میلان مفید است.

میلان قرار است قرارداد قرضی ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی برشا را به دائمی تبدیل کند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا، میلان در ساعات گذشته برای دائمی کردن قرارداد قرضی ساندرو تونالی مذاکرات را سرعت بخشیده و توافق با برشا بسیار نزدیک شده است. میلان معتقد است عدم خرید تونالی می تواند انتخاب خطرناکی باشد و به همین دلیل برای نهایی کردن معامله مصمم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود جاکومو اولتزر تنها بازیکن وارد شده به معامله با برشا نباشد زیرا ماسیمو چلینو، رئیس این باشگاه برای قرض گرفتن لورنتزو کولومبو (فصل قبل به صورت قرضی در کرومونزه حضور داشت) به مدت دو سال اصرار دارد. 

قرار گرفتن نام تونالی در لیست اروپایی 25 نفره فصل بعد میلان نیز مفید است زیرا این بازیکن 21 ساله جزء حداقل 8 بازیکنی محسوب خواهد شد که در ایتالیا رشد کرده اند ( نیاز است که حداقل 4 بازیکن حاضر در لیست 25 نفره میلان محصول آکادمی این باشگاه و 4 بازیکن دیگر مثل تونالی نیز محصول آکادمی سایر تیم های ایتالیایی باشند). 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد پیام کریستیانو رونالدو به علی دایی؛ یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا