Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی نجارقابل روز پنجشنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: هر گونه فروش بلیت آبدرمانی‌ها در مراکزی به غیر از آن مجموعه به هر صورت غیرمجاز است و با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش‌تر تذکرها و اخطارهای مکرری صادر شده بود که در کنار همکاری اغلب فعالان حوزه آبدرمانی، متاسفانه برخی دچار تخلف شده بودند که امید می‌رود دیگر شاهد چنین اعمالی از جانب آنها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرعین با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با متخلفان تصریح کرد: واحدهایی که به قانون تمکین نکنند، در مرحله نخست پلمب و در صورت تکرار تخلف، پروانه بهره‌برداری آنها تعلیق خواهد شد.

وی همکاری و مشارکت مراکز آبدرمانی در اجرای شیوه‌نامه‌ها و قوانین حوزه فعالیت این مراکز را ضروری برشمرد و بیان کرد: این همکاری‌ها زمینه را برای پیش‌برد هر چه بهتر امور و جلب رضایت گردشگران فراهم خواهد آورد.

پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۱۴ واحد آبدرمانی فعال در سرعین فعالیت داشت.

سرعین واقع در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل با برخورداری از ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم یکی از پنج منطقه گردشگرپذیر کشور است.

برچسب‌ها گردشگری سرعین اردبیل آبگرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سرعین اردبیل گردشگری سرعین اردبیل آبگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور