Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه مرکزی ضمن اعلام اینکه تمامی تعهدات و پوشش‌های مترتب بیمه‌ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده خبرنگاران بدون تشریفات رایج انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد با اقداماتی از جمله تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل و اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

به گزارش ایسنا، روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست در ارومیه دچار سانحه شد و طی آن دو خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا جان باختند و سایر سرنشینان، مصدوم شدند و در جریان درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اتفاق، وزیر اقتصاد از بیمه مرکزی خواست که روند بیمه و پرداخت خسارت این حادثه در اسرع وقت انجام شود.

 بیمه مرکزی نیز در این رابطه اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«بازگشت همه به سوی اوست

تقدیر الهی بر این قرار گرفت که جامعه رسانه‌ای کشور یک بار دیگر در چرخه بی‌توقف "خطر و خبر" رو در روی حادثه‌ای دیگر قد بکشد و در ماتم ابدی دو تن از پاک‌ترین و شریف ترین فرزندان خود بنشیند.

بیمه مرکزی و صنعت بیمه نیز همگام با سایر اقشار دیگر جامعه در این مصیبت سنگین، سوگوار است و برای روح بلند این عزیزان، آرزوی غفران الهی و برای دل بازماندگان، امید صبوری دارد.

جبران اندوهی تا این اندازه عمیق، ممکن نیست اما صنعت بیمه در مسیر التیام آلام آسیب‌دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در همین راستا تمامی تعهدات و پوشش‌های مترتب بیمه‌ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده بدون تشریفات رایج، ایفاد خواهد شد و در صورت وجود بیمه‌نامه‌هایی نظیر بیمه زندگی و تامین آتیه نیز در پرداخت خسارات تسریع می‌شود.

امید است با تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی، پس از این شاهد حوادثی تا این اندازه تلخ و دردناک نباشیم».


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست بيمه مركزي مهشاد کریمی اروميه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

ایسنا/گیلان واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

 زکریا اشک‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.
وی افزود:در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس مازندران گفت:مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.
اشک‌پور تصریح کرد: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد