Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا ضمن اشاره به دو تصادف اخیر در استان‌های آذربایجان غربی و یزد که منجر به جان باختن دو نفر از خبرنگاران حوزه محیط زیست در نقده و تعدادی از هموطنان عزیز در محور شهرستان تفت شد، اظهار کرد: سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی دستور رسیدگی ویژه به رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص ابعاد فنی دو حادثه مذکور را صادر کرده و تأکید کردند هرچه سریعتر هر دو مورد توسط یک تیم ویژه و فنی بررسی شوند و تحقیقات لازم در این زمینه را انجام و گزارش خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن تسلیت به خانواده محترم جان باختگان هر دو حادثه رانندگی و آرزوی صبر جزیل برای آنان و همچنین سلامتی و تندرستی برای مجروحان و مصدومان این حوادث گفت: به دستور فرمانده نیروی انتظامی نتایج تحقیقات و بررسی‌ها پیرامون هر دو حادثه توسط تیم کارشناسی ویژه پلیس راهور کشور در اسرع وقت تهیه و به اطلاعشان خواهد رسید.

وی در پایان مجددا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان هر دو تصادف برای آنان غفران و علو درجات را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

بیشتر بخوانید

اعلام نتیجه کارشناسی علت حادثه اتوبوس خبرنگاران تا ۴۸ ساعت آینده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

آقای شمسی پور اظهار داشت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت پنج نفر، به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس، مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست