Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ به میزبانی شهرکرد در استان چهارمحال‌و بختیاری برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدارسیون دو و میدانی، با توجه به اینکه ۸ تیرماه جاری آخرین فرصت دو و میدانی کاران کشورمان برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو خواهد بود و همچنین به دلیل لغو برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیای میانه که قرار بود به میزبانی کشور ازبکستان برگزار شود، فدراسیون دو و میدانی در نظر دارد مسابقه‌ای را تحت عنوان رقابت‌های جایزه بزرگ شهرکرد برگزار نماید تا آن دسته از قهرمانان کشورمان که شانس کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دارند بتوانند از این فرصت برای کسب این سهمیه و یا بهتر کردن موقعیت خود در رنکینگ فدراسیون جهانی و همچنین کسب حد نصاب‌های اعلامی از سوی فدراسیون برای به دست آوردن جوایز نقدی این مسابقات جایزه بزرگ استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان در تاریخ دوشنبه (۱۴۰۰/۴/۷) در مواد ۱۰۰متر (بانوان) ۲۰۰متر،۴۰۰متر،۴۰۰مانع،۸۰۰متر، پرش طول، پرش سه گام پرش بانیزه، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و پرتاب چکش به میزبانی شهرکرد در استان چهارمحال‌ و بختیاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است آن دسته از ورزشکارانی که بتوانند حد نصاب‌های تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی را به دست آورند مبلغ ۴ میلیون تومان و مربیان آنها مبلغ ۲ میلیون تومان جایزه نقدی از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهند کرد.

حد نصاب‌های تععین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی جهت دریافت جوایز نقدی رقابت‌های جایزه بزرگ شهرکرد (۱۴۰۰/۴/۷)

۱۰۰متر-۱۱.۷۰ثانیه (بانوان)
۸۰۰متر-۱:۴۸.۵۰دقیقه
پرش ارتفاع-۲.۲۰متر
پرش طول-۷.۷۵متر
پرش با نیزه-۴.۹۰متر
پرش سه‌گام-۱۶.۲۰متر
پرتاب وزنه-۱۹.۵۰متز
پرتاب چکش-۷۲متر
پرتاب دیسک-۵۸متر
پرتاب نیزه-۷۳متر
۴۰۰متر-۴۶ثانیه
۴۰۰متر مانع-۴۹.۸۰ثانیه

بیشتر بخوانید: حدادی: هر زمان به مرز ۶۵ متر برسم در مسابقات شرکت می‌کنم/ حضورم در جام الماس به نظر مربی‌ام بستگی دارد

انتهای پیام/

برچسب ها: دو و میدانی المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دو و میدانی المپیک توکیو فدراسیون دو و میدانی سوی فدراسیون جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد