Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رسمی فرمانداری و هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پس از 6 روز شمارش و تجمیع 306 هزار و 601 آرای ماخوذه در شعب اخذ رای شهر اهواز، راه یافتگان به ششمین دوره شورای شهر اهواز امروز پنج شنبه سوم تیر ماه ماه جاری مشخص و اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا احمد سراج با 34 هزار و 15 رای، سید محسن موسوزی‌زاده با 21 هزار و 111 رای، سیاوش محمودی با 20 هزار و 501 رای، محمد مهدی مطیعی با 18 هزار و 913 رای، محمدحسین ملایی زمانی با 16 هزار و 700 رای، غلامرضا شانه سازان با 16 هزار و 107 رای، سید محمدعلی پورموسوی با 15 هزار و 170 رای، علی مدد هاشم پور با 15 هزار و 105 رای، سید ناصر مهداوی با 15 هزار و 23 رای، سید محمدجواد رضوی با 14 هزار و 873 رای، حجت الله زارع زاده با 14 هزار و 23 رای، عادل شیشه گری با 13 هزار و 945 رای و حمید دغاغله با 13 هزار و 576 رای به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز انتخاب و اعلام شدند.

همچنین مهران باباپور با 13 هزار و 32 رای، عبدالزهرا سنواتی با 12 هزار و 829 رای، یوسف اسفندیاری نژاد با 12 هزار و 663 رای، حمید مظفری با 12 هزار و 145 رای، محمد لفیتی با 11 هزار و 377 رای، قیس رفیعی با 10 هزار و 991 رای، سید مصطفی موسوی با 10 هزار و 304 رای و سید سعید شرفا با 10 هزار و 225 رای نیز به عنوان اعضای علی البدل این دوره معرفی شدند.

لازم به ذکر است که تعداد شعب ثبت نام و اخذ رای شهر اهواز در این دوره ۵۳۳ عدد، کل تعرفه و برگ رای تحویل شده به شعب ۹۶۶ هزار عدد، تعداد برگ های تعرفه مصرف شده ۳۲۰ هزار و ۹۳۰ عدد، تعداد برگه های رای داخل صندوق ها ۳۰۷ هزار و ۷۸ عدد، تعداد رای باطله غیر ماخوذه ۴۷۷ عدد، تعداد برگ های باطله ماخوذه ۳۷ هزار و ۳۴۶ عدد، تعداد برگه های رای صحیح ۲۶۹ هزار و ۲۵۵  عدد و تعداد کل برگه‌های رای ماخوذه(مجموعه برگه‌های رای صحیح و باطله ماخوذه) ۳۰۶ هزار و ۶۰۱ اعلام شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا همزمان در تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان ستاد انتخابات خوزستان انتخابات 1400 ستاد انتخابات اهواز انتخابات شورای شهر اهواز ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز نتایج انتخابات اهواز رای شهر اهواز برگه های رای ششمین دوره اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم