Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مهدی یکتا؛ به تازگی یک تیم صنعتی پیشنهادی ۲۵ میلیارد تومانی به مدافع ملی پوش پرسپولیس ارائه کرده است. این خبر را ابراهیم شکوری به رسانه‌ها داد و گفت: «برخی باشگاه‌ها که از بودجه‌های کلان دولتی استفاده می‌کنند، اسم خصوصی دارند. این باشگاه‌ها به بازیکنان ما پیشنهادهایی می‌دهند که کار را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشنهاد به کنعانی‌زادگان هم از تیم‌های صنعتی بوده است. در کل یک تیم خصوصی داریم اما سایر تیم‌های صنعتی و نفتی از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. این تیم‌ها از کجا درآمد دارند که چگونه به بازیکنی که نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، رقم ۵-۴ برابری پرداخت می‌کنند. مثلا پیشنهاد ارائه شده به محمد حسین کنعانی‌زادگان رقم‌هایی در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان است. بارها اعلام کرده و مجدد خواهش می‌کنم نهادهای مربوطه ورود کنند. اگر پرسپولیس دولتی است، سایر باشگاه‌ها هم دولتی هستند و اینکه خودمان را فریب بدهیم درست نیست. شاید پرسپولیس با ۴۰ میلیون هوادار، خصوصی‌ترین تیم ما باشد اما متاسفانه با این همه طرفدار نمی‌تواند حتی یک ریال از بودجه دولتی استفاده کند و…»

درهمین ارتباط بد ندیدیم با خود محمدحسین کنعانی‌زادگان صحبت کنیم و ببینیم چنین پیشنهادی واقعیت دارد یا نه؟

حرف‌های ابراهیم شکوری را تأیید می‌کنی؟

کدام حرف را؟

اینکه سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی شده که یک باشگاه صنعتی به تو پیشنهاد ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومانی داده است؟

بله، یک باشگاه صنعتی به من پیشنهاد ۲۵ میلیارد تومانی داده است!

برای دو سال؟

نه، یک سال بازی!

شوخی می‌کنی یا جدی می‌گویی؟

کاملا جدی می‌گویم. این تیم حاضر است برای یک فصل به من ۲۵ میلیارد تومان بدهد!

اسم این تیم صنعتی را می‌توانی بگویی؟

ببخشید اسم این باشگاه نزد من محفوظ است و نمی‌توانم فاش کنم.

چرا؟

به هر حال این کار قشنگی نیست.

ولی این پیشنهاد لو رفته است!

ترجیح می‌دهم اسمی نیاورم!

ولی چنین پولی را یک فوتبالیست ایرانی فقط می‌تواند از بازی در حاشیه خلیج فارس بدست بیاورد؟

(می‌خندد) حالا که می‌بینید در ایران هم چنین پولی می‌دهند!

می‌خواهی به این تیم صنعتی بروی؟

نه! من در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

جدی می‌گویی؟

انتخاب اول و آخر من پرسپولیس است. تا روزی که درایران بازی کنم دوست دارم پیراهن پرسپولیس را بپوشم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم مگر آن که پرسپولیس من را نخواهد.

شنیدیم این روزها تیم شما با مشکلات مالی مواجه شده است. درست است؟

متأسفانه از پرسپولیس با این همه افتخار هیچ حمایتی نمی‌شود. مثلا اسم این تیم دولتی است ولی پول و امکانات برای تیم‌های صنعتی و رقیب ماست و این اجحاف درحق تیم مردمی‌ و پرطرفدار پرسپولیس است.

منظورت از رقیب سنتی استقلال بود؟

شما ببینید در هفته‌های اخیر دوستان چه صحبت‌هایی درباره پرسپولیس انجام داده اند؛ در حالی که آمار و ارقام نشان می‌دهد بازیکنان استقلال خیلی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس قرارداد بسته اند. دریافتی ما هم حدود ۵۵ درصد بوده است. کاش مسئولان امر عدالت را واقعا بین دو تیم پرسپولیس و استقلال رعایت می‌کردند. به نظرم کمترین توجه به تیم ما بوده است.

ولی استقلالی‌ها نظر دیگری دارند و پرسپولیس را تیم خاص و محبوب وزارت ورزش می‌خوانند؟

این صحبت‌ها تکراری و نخ نما شده است. متأسفانه بقیه هم یاد گرفته اند و وقتی جلوی پرسپولیس می‌بازند و نتیجه نمی‌گیرند این بهانه‌های واهی را تکرار می‌کنند. من یک مورد مثال زدم که شما بروید به عنوان یک رسانه مستقل قراردادهای بازیکنان پرسپولیس با بازیکنان استقلال را مقایسه کنید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود. البته حتما از قول من بنویسید هرچقدر بازیکنان استقلال پول می‌گیرند نوش جانشان!

جدا؟!

بله، باز تکرار می‌کنم هرچقدر استقلالی‌ها قرارداد می‌بندند یا پول می‌گیرند نوش جانشان اما حداقل مظلوم نمایی نکنند. اسم پرسپولیس را وسط نکشند و حرف‌هایی نزنند که تکراری و غیرواقعی است.

منظورت صحبت‌های فرهاد مجیدی است که گفته بود پرسپولیس می‌تواند از قطر و پرتغال بازیکن بگیرد ولی استقلال نمی‌تواند از مشهد هم بازیکن بخرد؟

من اصلا و ابدا دوست ندارم دراین خصوص حرفی بزنم. هرکسی هر ادعایی می‌کند باید خودش جوابگو باشد. فقط همین قدر می‌گویم همه بازیکنان پرسپولیس دلی با پرسپولیس قرارداد بسته و برای این تیم بازی می‌کنند. مبلغ قراردادهای ما به مراتب پایین‌تر از تیم‌های رقیب است.

گران‌ترین بازیکن تیم شما می‌دانی کیست؟

نه می‌دانم و نه دنبالش هستم. ضمن آن که پرسپولیس نسبت به تیم‌های رقیب اصلا بازیکن گرانقیمتی ندارد. پرسپولیس یک تیم موفق است که به جای بهانه گیری یا پیش کشیدن بحث‌های تکراری و غیرواقعی در زمین فوتبال دنبال حقش می‌رود. دراین سال‌ها هم به لطف همین تمرکز روی کارهای فنی و پرهیز از حاشیه پردازی و فرافکنی توانسته ایم قهرمان شویم و به فینال آسیا برسیم.

راستی در جام حذفی هم به استقلال خوردید. با توجه به صحبت‌های اخیر انگیزه بیشتری برای این بازی ندارید؟

هنوز تا شروع دربی حذفی خیلی مانده است. باور کنید ما درحال حاضر اصلا به استقلال فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکز ما روی حریفان لیگ برتری است.

ولی تو جزو بازیکنانی هستی که معمولا برای دربی کُری می‌خوانی؟

گفتم که الان زود است که بخواهم درمورد این بازی حرف بزنم.

بسیار خوب، حسین جان! هنوز هم نمی‌خواهی درباره دراگان اسکوچیچ حرف بزنی که چه شد او را …

از فدراسیون به ما گفته اند مصاحبه نکنیم. به هرحال من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم درخصوص این مسائل حرفی بزنم.

راستی بعد از سوپرجام داشتی لایو می‌گرفتی که کریم باقری مانع شد. توضیح می‌دهی؟

آقا کریم تاج سرماست. به هرحال بزرگ‌تر ماست و یک مقدار خوشحال بودیم و داشتیم شوخی می‌کردیم. من کنعانی‌زادگان به عشق آقا کریم شماره ۶ پرسپولیس را می‌پوشم.

بیشتر بخوانید: رونمایی از اولین خرید فصل آینده یحیی گل محمدی/ ستاره لیگ برتری به پرسپولیس قول داد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان ۲۵ میلیارد صحبت ها تیم ها یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی

پرونده بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ بازی امروز (روز دوشنبه) بسته می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود و تیم استقلال هم پذیرای تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی است.  

پیکان - آلومینیوم اراک/ دوشنبه ساعت ۱۷ 

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته با نتیجه ۲  بر یک برابر تیم شمس آذر شکست خورد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان رضا عنایتی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی خود را برابر تیم آلومینیوم کسب کنند تا نوار  ناکامی‌های خود را قطع کنند و دغدغه‌ای برای سقوط نداشته باشند.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم هفته گذشته برابر تیم فولاد به تساوی دست یافت و با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفته است.  

نکته جالب توجه این است که تیم‌های پیکان و آلومینیوم ۷ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته اند که در هر ۷ بازی به تساوی دست یافتند و هیچ بردی کسب نکردند. به هر حال باید دید  تساوی‌های این ۲ تیم در بازی امروز  به پایان می‌رسد یا نه!   

بازی رفت با نتیجه تساوی یک بر یک در اراک به پایان رسید.  

سپاهان - استقلال خوزستان/ دوشنبه ساعت ۱۸:۱۰

تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته  برابر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی متوقف شد، اما اتفاقاتی در این بازی رخ داد که هر ۲ تیم همچنان علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و مدیرانشان هم به کمیته انضباطی احضار شدند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم  ته جدولی استقلال خوزستان را بگیرند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند.  

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان هفته گذشته برابر تیم ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت و با ۲۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان پورموسوی برای بقا در لیگ برتر به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار به ماندن باشند، اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع تیم سپاهان به پایان رسید.  

 نساجی مازندران - پرسپولیس/ دوشنبه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی به مصاف تیم پرسپولیس می‌رود که با برد در ۲ بازی قبلی خود توانسته به پیروزی دست یافت و از وضعیت بحرانی خارج شود. این تیم شمالی با ۲۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان الهامی می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود برابر تیم پرسپولیس به برتری برسند و به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و از انتهای جدول فاصله بگیرند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.  

در آن طرف، تیم پرسپولیس هفته گذشته با تساوی برابر تیم سپاهان فرصت صدرنشینی را از دست داد و همچنان با اختلاف یک امتیازی در تعقیب استقلال رقیب دیرینه خود برای قهرمانی است. این تیم با ۵۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.  

سرخپوشان پایتخت در ۲ بازی گذشته خود برابر تیم‌های آلومینیوم و سپاهان نتوانستند به برتری برسند و آنها به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه مقابل نساجی نیاز مبرم دارند تا همچنان در کورس رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی بمانند. همچنین پرسپولیسی‌ها امیدوارند که ذوبی‌ها بتوانند استقلال را در آزادی متوقف کنند تا آنها با کسب برد خارج از خانه برابر حریف شمالی خود به صدر جدول بروند.  

آمار رویارویی  نساجی برابر پرسپولیس منفی بوده است و این تیم شمالی هیچ گاه نتوانسته سرخپوشان را شکست بدهد و از ۱۱ بازی ۸ مرتبه شکست خورده و فقط به ۳ تساوی دست یافته است. آمار ساکت الهامی هم برابر سرخ‌ها تعریفی ندارد و این سرمربی از ۸ تقابل خود با پرسپولیس، فقط یک برد داشته و ۶ بار به این تیم باخته است.

امید عالیشاه به علت محرومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیست، اما بقیه بازیکنان پرسپولیس مشکلی ندارند و می‌توانند تیم خود را در این بازی همراهی کنند.  

بازی رفت  ۲ تیم با نتیجه  یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید. 

ملوان - هوادار/ دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ۳ بازی اخیر خود رنگ برد را ندیده است و با ۲ شکست و یک تساوی و کسب ۳۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مهدی تارتار می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم هوادار را بگیرند تا در صورت توقف تراکتور در اهواز به رتبه چهارم صعود کنند.  

در آن طرف، تیم هوادار وضعیت خوبی دارد و در ۶ بازی اخیر خود شکستی را  متحمل نشده است. این تیم با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مسعود شجاعی قصد دارند با  کسب امتیاز در خارج از خانه برابر تیم ملوان به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی جلوی انزلی چی‌ها دارند.  بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم ملوان به پایان رسید.  

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان/ دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم هفته گذشته برابر تیم   هوادار شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان فراز کمالوند محکوم به برد برابر تیم مس رفسنجان هستند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند.  

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان به تساوی دست یافت و با ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد.  

تیم مس رفسنجان از زمان حضور محرم نویدکیا روی نیمکت فنی اش باختی نداشته است. این تیم کرمانی می‌خواهد با کسب امتیاز در خارج از خانه به روند رو به رشد خود ادامه بدهد، اما کار سختی جلوی هواداران خونگرم آبادانی دارد.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم صنعت نفت آبادان به پایان رسید.  

فولاد - تراکتور/ دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم فوتبال فولاد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم در ۸ مسابقه رنگ برد را ندیده است و آخرین برد این تیم مربوط به دربی اهواز برابر تیم صنعت نفت آبادان است.  

عبدالله ویسی از زمانی که هدایت تیم فولاد را برعهده گرفته بردی کسب نکرده است. این تیم با ۲۲ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.  

فولادی‌ها می‌خواهند با استفاده از میزبانی و حمایت هواداران خود برابر تیم تراکتور پیروز شوند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کرده و از انتهای جدول فرار کنندو ویسی اولین برد خود را کسب کند.  

در آن طرف، تیم تراکتور با هدایت تیم حمید مطهری هفته گذشته برابر تیم استقلال در خانه اش متوقف شد و با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.  

سرخپوشان تبریزی به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تیم فولاد نیاز مبرم دارند تا رتبه چهارم را حفظ کنند و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی بمانند.      

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم تراکتور به پایان رسید.  

استقلال - ذوب آهن/ دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ 

تیم فوتبال استقلال  هفته گذشته با تساوی برابر تیم تراکتور این فرصت را به پرسپولیس رقیب دیرینه اش داد تا صدر جدول را از آن خود کند، اما سرخپوشان هم هدیه رقیب خود را پس فرستادند و نتوانستند از موقعیت بهره ببرند.  

شاگردان جواد نکونام به خوبی می‌دانند که یک لغزش کوچک باعث می‌شود که صدر جدول را از دست بدهند به خاطر همین آنها با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را بگیرند تا صدر نشینی خود را تثبیت کنند.  

در آن طرف، تیم ذوب آهن در لیگ برتر فراز و نشیب داشته است و یکی در میان بازی اش را برده یا باخته است. اگر روند سینوسی این تیم اصفهانی ادامه دار باشد در آن صورت باید برابر تیم استقلال پیروز شوند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی