Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@16:39:26 GMT

3 عامل تاثیرگذار بر قیمت هنگ درام آرشا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۴۹۸۶

3 عامل تاثیرگذار بر قیمت هنگ درام آرشا

هنگ درام نوعی ساز کوبه‌ای خوش‌صدا است که برای اولین بار در سویس ساخته شد. رفته‌رفته مدل‌های مختلفی از این ساز در کشورهای مختلف مورداستفاده قرار گرفت. شرکت‌ها و کارگاه‌های مختلفی درزمینهٔ تولید هنگ درام فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام موسسه دلشاد موزیک، آشنایی با این شرکت‌ها و برندها به نوآموزان و هنرجویان در انتخاب ساز مناسب کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هنگ درام آرشا یکی از مدل‌های زیبا و باکیفیت است. در این متن قصد داریم مطالبی در ارتباط با خرید و قیمت هنگ درام آرشا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

معرفی برند هنگ درام آرشا 

هنگ درام یکی از سازهایی است که در چند سال اخیر وارد ایران شده و کارگاه‌های مختلفی در زمینهٔ تولید این ساز فعالیت کرده‌اند. معرفی برند هنگ درام آرشا نیز به نوازندگان مبتدی کمک خواهد کرد تا در صورت انتخاب این برند، سازی از روی آگاهی خریداری نمایند.

محمدرضا قره‌باغی مؤسس برند هنگ درام آرشاه پنتام است. این فرد از نوازندگان به نام این ساز محسوب می‌شود که در سال 1398 هنگ درام را به بازار عرضه کرد. این ساز کوبه‌ای دارای گارانتی بوده و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود.

انواع مدل‌های هنگ درام آرشا

از آنجایی‌ که برند آرشا دارای سابقه چندانی نیست از تنوع محصولات کمی نیز برخوردار می‌باشد. با این‌ حال این برند ضمن دارا بودن سابقه کم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است؛ و تا حدی نیز در محصولات خود تنوع ایجاد کرده است. برخی از انواع مدل‌های هنگ درام آرشا عبارت‌اند از:

هنگ درام آرشا مدل هفت‌رنگ
: این مدل هنگ درام از فولاد ضدزنگ تولیدشده و سطح آن دارای هفت‌رنگ متنوع و زیبا می‌باشد. این ساز 9 نت داشته و با کیس سافت اورجینال عرضه می‌شود.

هنگ درام آرشا طرح 3:
ابعاد این هنگ درام 58 در 58 سانتیمتر است و 3.5 کیلوگرم وزن دارد. این هنگ درام از فولاد ضدزنگ تولیدشده و با کاور عرضه می‌شود.

می‌توان انواع مدل‌های هنگ درام آرشا را به روش‌های حضوری و غیرحضوری از فروشگاه‌های سراسر کشور خریداری کرد.

نکات مهم در خرید هنگ درام آرشا 

در خرید هر سازی باید نکاتی را در نظر گرفت تا سازی مرغوب باکیفیت خریداری شود. قبل از خرید هنگ درام نیز باید نکاتی را در نظر گرفت و ساز استانداردی را خریداری کرد. برخی از نکات مهم در خرید هنگ درام آرشا عبارت‌اند از:

قیمت هنگ درام:
قیمت هنگ درام از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. این ساز گران‌قیمت بوده و بهتر است قبل از خرید مدل‌ها و جنس‌های مرغوب را شناسایی نمایید. هنگ درام 440 هرتز نسبت به هنگ درام با فرکانس 432 هرتز ارزان‌تر می‌باشد. همچنین هنگ درام با تعداد نت کمتر از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

نوع گام و نت هنگ درام:
گام هنگ درام از کوک ثابتی برخوردار است و نمی‌توان گام آن را تغییر داد. از این‌ رو قبل از خرید مطمئن شوید که قصد انتخاب کدام گام را دارید.

نوع طرح و مدل هنگ درام:
این ساز با طرح‌ها و شکل‌های مختلفی عرضه می‌شود. طرح و شکل هنگ درام را می‌توان با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد.

عوامل تأثیرگذار بر میزان قیمت هنگ درام آرشا 

هنگ درام آرشا نسبت به سایر برندهای این ساز دارای قیمت مناسب‌تری است. با این حال تمامی مدل‌های این برند دارای قیمت یکسانی نیستند. از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر میزان قیمت هنگ درام آرشا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد و وزن هنگ درام

نوع مدل هنگ درام

تعداد نت‌های هنگ درام

خرید هنگ درام آرشا از دلشاد موزیک 

خرید هنگ درام آرشا از دلشاد موزیک با مناسب‌ترین قیمت و به روش غیرحضوری فراهم شده است. دلشاد موزیک یکی از فروشگاه‌های معتبر ساز و لوازم جانبی می‌باشد که محصولات خود را با ارسال رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه مدل‌های مختلفی از سازهای بادی، کوبه‌ای، زهی و افکت را با ضمانت به مشتریان سراسر کشور عرضه می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هنگ درام دلشاد موزیک هنگ درام مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟

منطقه ۱۲ یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است و در محدوده مرکزی این شهر واقع شده است. گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد متوسط قیمت خانه در منطقه ۱۲ تهران به متری ۵۱ میلیون تومان رسیده است. سوال اینجاست که برای خرید یک واحد مسکونی در منطقه ۱۲ شهرداری تهران چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، منطقه ۱۲ شهرداری تهران یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهری است که مرزی بین مرکز و شرق پایتخت محسوب می‌شود. این منطقه از شمال به خیابان انقلاب، از غرب به خیابان حافظ، از جنوب به خیابان شوش و از شرق به خیابان ۱۷ شهریور محدود می‌شود.

بانک مرکزی در آخرین گزارش خود که در اسفند ۱۴۰۲ منتشر شده، متوسط قیمت منطقه ۱۲ شهرداری تهران را حدود ۵۱ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین طی این مقطع یک‌ماهه ۱۱۱ فقره معامله آپارتمان در منطقه ۱۲ صورت گرفته است. سوال اینجاست که با چه میزان هزینه‌ای می‌توان در منطقه ۱۲ خانه خریداری کرد؟

قیمت آپارتمان در منطقه ۱۲

بررسی ۱۰ محله از منطقه ۱۲ شهرداری تهران نشان می‌دهد هنوز با بودجه زیر دو میلیارد تومان می‌توان در این محدوده میکروآپارتمان و سوئیت خریداری کرد.

برای مثال اکنون سوئیتی ۵۰ متری در محله بهارستان که ساخت آن به سال ۱۳۸۰ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مطالعه بیشتر: رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
همچنین قیمت واحد ۵۷ متری دیگری در محدوده سنگلج که ساخت آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان امکان انتخاب‌های بیشتری برای متقاضیان واحد مسکونی در این منطقه فراهم می‌کند. در حال حاضر مالک آپارتمانی در محله آبشار، آپارتمان ۴۳ متری و ۱۵ساله خود را دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین متقاضیان می‌توانند با بودجه دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آپارتمانی ۵۳ متری در محدوده سنگلج خریداری کنند. ساخت این واحد مربوط به سال ۱۳۹۱ است.

بودجه بین چهار تا پنج میلیارد تومان به خریداران اجازه می‌دهد، خانه‌هایی با متراژ بالاتر در منطقه ۱۲ بخرند. اکنون قیمت یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۵ساله در محله آبشار، سه میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برآورد شده است.

برای خرید آپارتمان‌های بالاتر از ۱۰۰ متر در این منطقه باید بودجه‌ای بیشتر از سه میلیارد تومان در نظر داشت.

دیگر خبرها

  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت