Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "حمید سیفی" روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری ورزش هاکی استان همدان، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مربیگری و کارگاه‌های دانش افزایی به ارتقاب جایگاه ورزش کمک می‌کند.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری در سطوح مختلف رشته‌های ورزشی یکی از موارد مهم در راستای توسعه همه جانبه ورزش استان همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی به مراتب مهم‌تر از دورهای مربیگری است چرا که یک موضوع را از جوانب مختلف علمی و عملی مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار می‌دهند، گفت: امروزه این شیوه در دنیای ورزش بسیار حایز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تاسیس آکادمی هاکی در استان خبر داد و گفت: امیدواریم خروجی این آکادمی تدوین چندین مقاله علمی معتبر در دنیا شود.

وی افزود: هم اکنون ورزش دنیا به دنبال برندسازی است و باید بتوانیم در سطوح فراملی و در حوزه‌های آموزشی، علمی و مدال آوری ورزش حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سیفی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان همدان را داریم و پذیرای همه فدراسیون‌ها و رشته‌های ورزشی دراین زمینه هستیم.

دوره آموزش مربیگری رشته ورزشی هاکی با حضور مربیانی از سراسر کشور امروز در  همدان برگزار شد.

برچسب‌ها همدان ایرنا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ایرنا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان همدان ایرنا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری